اخبار گرافیک و طراحی, مستربلاگ

مصاحبه با مدیریت چاپ آقا

مصاحبه با مدیر چاپ آقا

مصاحبه با مدیر چاپ آقا در پی اعتراضات طراحان


در مطالب پیشین با تیتر تبلیغات چاپ آقا به بررسی تعدادی از تبلیغات متعلق به مجموعه چاپ آقا پرداختیم که در سال گذشته صدای بسیاری از طراحان گرافیک را درآورد و تنها دلیلش استفاده از کلمه طراحی رایگان در آگهی ها و بیلبوردهای شهری بود و این تبلیغات در اذهان عمومی سبب کوچک شمردن و بی ارزش بودن تخصص طراحان را تداعی می کرد و همین عامل سبب شد تا انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران عکس العمل کتبی نشان داده و درخواست حذف واژه طراحی رایگان را از تبلیغاتشان داشتند تا به این گونه حمایت خود را از جامعه بزرگ طراحان نشان دهند.

در این بین یکی از مجموعه هایی که به نوعی صدای طراحان ایرانی هستند “کمپین من یک طراحم” با جدیت پیگیر این مسئله بودند و مانند همیشه رسالت خود را به نحو احسنت انجام دادند.


در پی شکایات بسیار طراحان گرافیک از تبلیغات چاپ آقا دیده بان کمپین من یک طراحم مصاحبه ای با جناب آقای رضا مفید، مدیرعامل این استارتاپ انجام دادند و پرسیدند که چرا به تخصص طراحان کشورمان توهین کردید؟ و ایشان نیز ضمن ابراز تاسف پاسخ هایی منطقی ارائه کردند که از همه همکاران طراح تقاضا دارم این مصاحبه را ببینند زیرا پاسخ های قابل تاملی از سمت ایشان خواهید شنید که قضاوت را بر عهده خودتان می گذاریم.

 

author-avatar

درباره فرشید بهمنی

فرشید بهمنی هستم مدیر گروه تبلیغاتی مستر دیزاین متولد 1359 در تهران کارشناسی ارشد گرافیک و هنرهای تجسمی دارم و بالای هجده سال هست که در دنیای گرافیک و چاپ تجربه کسب میکنم و علاقه مندم دانسته های اندک خود را به دوستان منتقل کنم (:

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *