حریم خصوصی کاربران گروه تبلیغاتی مستر دیزاین

نشانی وب‌سایت ما: https://www.mrdesign.info

دیدگاه‌ کاربران

هر زمانی که بازدیدکنندگان محترم نظرات خود را در وب سایت ما می‌نویسند، ما اطلاعاتی را که در فرم نظرات و همچنین بازدید کننده‌ها ارائه می‌شود مانند مطالب پر بازدید، ایمیل آدرس ها، آی پی نویسندگان، جنسیت و انتقادات و پیشنهادات، دیوایس و مرورگری که توسط آن به سامانه متصل شده اند را به طور طبقه بندی شده نگهداری و روزانه آپدیت میکنیم تا بتوانیم بهترین مطالب، پلن های طراحی و خدمات مرتبط را ارائه نماِییم.
در مرحله بعدی نظرات در سریعترین زمان ممکن بررسی می شوند و در صورتی که با قوانین و سیاستهای جمهوری اسلامی ایران و سپس سایت مغایرتی نداشته باشد و از کلمات ناشایست و ممیزی در آن استفاده نشده باشد در قسمت نظرات قرار میگیرد و پاسخ نیز داده خواهد شد.

همچنین کلیه اطلاعات دریافتی کاربران سایت و فروشگاه به صورت امانت نزد ما می باشد و حق واگذاری به هیچ شرکت یا سازمان و شخص حقیقی دیگری را نداشته و نداریم و در صورت مشاهده ،برخورد قانونی با شخص یا سازمان خاطی خواهیم داشت.

رسانه و تصاویر

 تصاویری را که به وبسایت آپلود می کنید، نباید آپلود تصاویر با داده‌های مکان جغرافیایی (EXIF GPS) باشد. تا بازدیدکنندگان وب سایت نتوانند هر گونه اطلاعات مکانی یا شخصی را از تصاویر در وب سایت دانلود و استخراج کنند. همچنین گذاشتن لینکهای ارتباطی به هر نحو در پروفایل شخصی و قسمت نظرات به لحاظ امنیت حریم شخصی کاربران و سایت ممنوع می باشد و تمامی تصاویری که کاربران و طراحان پروژه ای جویای کار به عنوان نمونه کار برای ما ارسال میکنند بعد از بررسی از آرشیو پاک خواهند شد.

کوکی‌ها

 اگر شما نظر خود را در سایت ما ثبت کنید، ممکن است برای ذخیره نام، آدرس ایمیل و وب سایت ، نام کاربری و گذرواژه ورود به فروشگاه سایت، برای اینکه شما مجبور نباشید دوباره جزئیات خود را برای ارسال نظر خود پر کنید . کوکی ها به صورت اتوماتیک هر شش ماه پاک خواهد شد.
در بخش دیگر اگر از برگه ورود ما بازدید نمایید، ما یک کوکی موقت برای مشخص نمودن اینکه آیا مروگر شما کوکی قبول می‌کند یا خیر را تنظیم کرده ایم. این کوکی محتوای اطلاعات شخصی شما نیست و وقتی مرورگر شما بسته می‌شود از بین می‌رود.
هنگام ورود به سیستم، ما همچنین کوکی‌ها را تنظیم خواهیم کرد تا اطلاعات ورود به سیستم و گزینه‌های صفحه نمایش خود را ذخیره کنید. کوکی‌های ورود به سیستم برای دو روز گذشته و کوکی‌های گزینه‌های صفحه نمایش برای شش ماه گذشته است. اگر شما انتخاب کنید ورود شما برای دو هفته ادامه خواهد داشت. اگر از حساب خود خارج شوید، کوکی‌های ورود حذف خواهند شد.
اگر ما یک مقاله را ویرایش یا منتشر کنیم، یک کوکی اضافی در مرورگر شما ذخیره خواهد شد. این کوکی حاوی اطلاعات شخصی نیست و به سادگی نشان می‌دهد که شناسه پست مقاله ما فقط ویرایش شده است. که آن هم بعد از یک روز منقضی خواهد شد.

اطلاعات بانکی و مالی شما

 هر خرید و تراکنشی که در فروشگاه مستر دیزاین و به واسطه درگاه های پرداختی همچون زرین پال انجام می پذیرد اطلاعاتی همانند نام و نام خانوادگی، پست الکترونیکی، شماره همراه، آدرس پستی، تعدادی از ارقام شماره کارت و… از شما به جهت خدمات بهتر و دقیقتر دریافت و ثبت میکند، که این اطلاعات در اختیار درگاه های پرداخت واسط قرار میگیرد، باقی اطلاعات مالی مانند شماره ارجاع، تاریخ پرداخت، ساعت و زمان پرداخت،12 رقم از شماره کارت شما و نام واریز کننده در دیتا نرم افزار و اپلیکیشن بانک عامل نزد مدیریت گروه و به مدت محدود به امانت می ماند تا در صورت پیش آمد مغایرت مالی با شما کاربر گرامی به آنها استناد کنیم و با توجه به اینکه این اطلاعات به هیچ عنوان نمی تواند عوامل سوء استفاده اشخاص خاطی را فراهم آورد، کلیه این اطلاعات در امنیت کامل به مدت سه ماه نزد ما امانت می ماند و حفاظت از آنها بر عهده ما می باشد.