اخبار گرافیک و طراحی, مستربلاگ

پوسترهای جام جهانی 2018 روسیه

پوستر شهر رستو

پوسترهای معرف شهرهای میزبان جام جهانی روسیه

جام جهانی روسیه 2018 در این روزها در صدر اخبار دنیا می باشد، در مطلب لوگوی جام جهانی روسیه به طور کامل به تحلیل بصری این نشان پرداختیم و با لوگویی آشنا شدیم که در مقایسه با نمادهای جام های جهانی سالهای گذشته حرف برای گفتن زیاد دارد و به نوعی از مرزهای طراحی برای یک اتفاق ورزشی بزرگ فراتر رفته و به فرهنگ و تکنولوژی و … پرداخته است.

از دیگر خلاقیت هایی که کشور روسیه در این رویداد فرهنگی ورزشی به خرج داده ، می توان به طراحی و تصویر سازی های ویژه برای پوسترهای این دوره از مسابقات نام برد. در این طرح برای هر شهری که در روسیه میزبان مسابقات جام جهانی 2018 است یک پوستر طراحی گردیده است.
این پوسترها از آداب ، فرهنگ ، آب و هوا و آثار تاریخی هرشهر ایده گرفته و به زیبایی آن را به موضوع فوتبال مرتبط ساخته . برای لمس بهتر موضوع از شما دعوت میکنیم پوسترهای هر شهر را به تفکیک مشاهده کنید و نظرات خود را اعلام نمائید.

پوستر جام جهانی روسیه شهر سنت پترزبورگ

پوستر جام جهانی روسیه شهر سامارا

پوستر جام جهانی روسیه شهر سارانسک

پوستر جام جهانی روسیه شهر سوچی

پوستر جام جهانی روسیه شهر ولگراد

پوستر جام جهانی روسیه شهر کاترینگ بور

پوستر جام جهانی روسیه شهر کالینینگراد

پوستر جام جهانی روسیه شهر کازان

پوستر جام جهانی روسیه شهر مسکو

پوستر جام جهانی روسیه شهر رستو

author-avatar

درباره فرشید بهمنی

فرشید بهمنی هستم مدیر گروه تبلیغاتی مستر دیزاین متولد 1359 در تهران کارشناسی ارشد گرافیک و هنرهای تجسمی دارم و بالای هجده سال هست که در دنیای گرافیک و چاپ تجربه کسب میکنم و علاقه مندم دانسته های اندک خود را به دوستان منتقل کنم (:

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *