طراحی کاتالوگ، فلایر

کاتالوگ در اصطلاح به دفترچه یا  کتاب راهنمای تبلیغاتی گفته می شود گه می توان از آن در عرصه تجارت، تولید، خدمات و آموزش از آن استفاده نمود، مواردی از قبیل توضیحات در مورد یک محصول و یا تعداد زیادی از محصولات یک برند خاص .کاربرد دیگر کاتالوگ میتواند شامل جزئیات کلی یک شرکت از قبیل زمان احداث شرکت یا کمپانی مربوطه تا تولیدات، محصولات، واردات و صادرت و بسیاری موارد دیگر باشد. در طراحی کاتالوگهای تجاری به دو دسته اصلی تقسیم بندی می شود 1- جنرال کاتالوگ که محتوی کلیه موضوعات و تقسیم بندی های متنوع و استاندارد میباشد و 2- پروداکت کاتالوگ که شرح حالی از یک محصول یا تعداد زیادی کالا می باشد.
و اما فلایر به کاتالوگ تک برگی گفته می شود که بیشتر برای معرفی یک محصول از آن استفاده می شود که دارای یک طرح پوستری یا عکس بزرگ کالا یا خدمات در یک سمت کاغذ و توضیحات و مشخصات محصول در سمت دیگر کاغذ چاپ می شود که گرچه در قدیم بیشتر از آن استفاده میشد ولی در شرایط خاصی فلایر بهترین گزینه انتخاب است. (مانند صفحات تک برگی داخل فولدرهای تبلیغاتی)
برای طراحی یک کاتالوگ حرفه ای و کاربردی موارد زیادی را باید رعایت نمود به طور مثال استفاده به اندازه از متن، نوع فونت، رنگ فونت و همچنین استفاده مناسب از عکسهای با کیفیت و مربوط با موضوع و پرهیز از شلوغی بی مورد صفحه و توازن متن با عکس. از دیگر نکات مهم، جهت کم کردن هزینه و آرشیو کردن راحت تر کاتالوگ استفاده از قطع های استاندارد برای چاپ کاتالوگ می باشدو موارد فنی بسیاری که در آینده به حضورتان خواهیم رساند.

توصیه آخر گروه تبلیغاتی مستر دیزاین به مشتریان عزیز، انتخاب یک طرح خوب و کاربردی برای کاتالوگ شرکت یا سازمانشان است، و بهترین روش برای انتخاب مجری طرح، دیدن نمونه کارهای قبلی طراح یا شرکت تبلیغاتی مورد نظر است.

نمونه کاتالوگ و فلایرهای طراحی شده

لطفا برای مشاهده کلیه صفحات کاتالوگ روی آن کلیک نمایید

10 دیدگاه در “کاتالوگ و فلایر

  1. شروین یک گرافیست گفت:

    طراحی کاتالوگ رو یک زمانی فقط شرکت های بزرگ انجام می دادند ولی الان همه رستورانها و شرکت های واردکننده و شرکت هایی که هدف بزرگ دارن حتماً برای خودشون یک کاتالوگ حرفه ای طراحی میکنن چون از اونجائیکه مشتریها اکثراً به شرکت ها مراجعه نمیکنن ارائه کاتالوگ محصولات این حس رو به مشتری میده که این شرکت از رقیب هاش قوی تر و بزرگ تره . کاتالوگ محصولات در مرحله انتخاب به افزایش فروش یک شرکت خیلی کمک میکنه.

  2. امید از امارات گفت:

    نمونه طراحی کاتالوگ های تبلیغاتی تون خیلی خوب بود و بعضی هاشون رو واقعا میشد گفت که یک طراحی کاتالوگ حرفه ای بود و ایرادی بهش وارد نبود.

  3. فرشاد گفت:

    از سبک طراحی کاتالوگ های شما خیلی خوشم اومد در عین سادگی زیبایی و ایده را میشه تو کارها دید بخصوص بازی با رنگها خیلی به جا صورت گرفته ایشالا برای طراحی کاتالوگ شرکتمون حتما مزاحم میشیم.

  4. ممنون کاتالوگ یکی از اصلی ترین نیازهای هر بیزینسی هست امیدوارم بازم نمونه کاتالوگ های صنعتی و فانتزی بیشتری در سایت قرار دهید به هر صورت اطلاعات کاملی بود.تشکر

  5. زانا اسماعیلی گفت:

    با سلام واحترام خدمت شما
    بنده میخواهم کار جدیدی را شروع کنم که خوشبختانه سایت و کارهای شما را دیدم از نظر من عالی بود و خسته نباشید میگم
    طراحی و دیزاین کاتالوگ و لوگو چقدر زمان میخواهد ؟
    لطف کنید شرایط خود را به من بگید تا من در اسرع وقت سریعا اقدام کنم
    با تشکر

    1. فرشید بهمنی گفت:

      با سلام و تشکر از نظری که در مستر دیزاین درج کردید.
      در صورتی که مایل هستید گروه ما مجری تبلیغات و ملزومات طراحی شما باشد نیازمند به تکمیل و ارسال فرم سفارش آنلاین طراحی است یا تماس با کارشناسان گروه از طریق ارتباط با تلفن : 88843026 – با سپاس فراوان

  6. سپيده گفت:

    با تشکر از گروه مستر ديزاين : در بسیاری موارد تراکت و فلایر با هم اشتباه گرفته می شوند ولی با توضیحات جامعی که دادید کاربرد فلایر بخصوص در بازار امروز برای شخص بنده مشخص شد.

  7. نازنين محبی گفت:

    در نمونه کاتالوگهای شما کاتالوگ شرکت الماس آسیا ، نیکسان و پوکا بسیار زیبا و خلاقانه بودند لطفا از این نمونه های طراحی کاتالوگ بیشتر بگذارید تا انتخاب برای مشتری سهل گردد.

  8. مجتهدی گفت:

    سلام از اینکه با شما تیم اکتیو یک کار مشترک داشتم بسیار خرسندم فقط در نمونه کاتالوگ ها اگر اسم هر شرکت زیر آیکون ورودی بخوره عالی تر میشه.

  9. احمدی گفت:

    سلام برای پیدا کردن ایده بهتر و جدیدتر برای طراحی چکار کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *