اخبار گرافیک و طراحی, مستربلاگ

گزارش تصویری هفتمین جشنواره پوستر خلیج فارس

پوستر خلیج فارس

نگاهی به پوسترهای هفتمین جشنواره خلیج فارس

 

با گذشت از روز ملی خلیج فارس ششم اردیبهشت ماه و فراخوان هفتمین جشنواره بین المللی پوستر خلیج فارس تصمیم گرفتیم به مانند همیشه دیداری از این نمایشگاه پوستر داشته باشیم.
خانه هنرمندان ایران 11 اردیبهشت 97 گالری میرمیران ، استقبال خوبی از نمایشگاه شده بود و با ورود به گالری بعضی از آثار بسیار چشم نواز بود. همانطور که در مطالب پیشین اعلام کرده بودیم آثاری شامل ۳۰ اثر پوستر و تایپوگرافی از آندره می بری ، یوسف کیس، دوگان ارسلان ، هلن برانکاوا ، ایروان هارتوکو ، چنگ تا لین ، خوزه لوییز لوپز، ماریو فونتس ، کیونگ تین هان، خوزه لوییز لوپز ، المر سوسا ، لوییز یانیز ، جی ژانگ ، ریچارد دابل دی ، شا فنگ در بخش آثار طراحان بین المللی و در بخش هنرمندان داخلی علیرضا وکیلی ورجویی ، مرتضی آکوچکیان ، اونیش امین الهی ، ناصر نصیری ، مهردخت دارابی، مهدی محمدی و همچنین پنج اثر منتخب از داریوش وارث، علیرضا مصطفی زاده،  حمید نیکخواه، کوروش کریمی و ناصر خادم به چشم میخورد، که با کمی دقت آثار هنرمندان کشورمان به جهت ارق ملی که به خلیج همیشه فارس دارند قابل تشخیص بود، که البته از دید اینجانب اینگونه می آمد.

در میان پوسترهای جشنواره خلیج فارس امسال بعضی آثار بسیار گویا و روان طراحی شده بود مانند پوستر هنرمند عزیز آقای مهدی محمدی که به شخصه ترکیب کلی کارشان برای شخص بنده جالب بود و از میان مدعوین خارجی آثار دوگان ارسلان از ترکیه نیز جذاب بود، که البته این تنها نظر شخصیه این جانب می باشد.

برای اینکه نظر شما دوستان عزیز را بدانیم کلیه آثار را در زیر می توانید مشاهده کنید، پیشاپیش بخاطر کیفیت عکسها عذر خواهی میکنم زیرا با تلفن همراه گرفته شده و فقط خواستم برای عزیزانی که موفق به دیدار از این نمایشگاه نشدند فتح بابی باشد. لطفا نظرات خود را درباره آثار با ما در میان بگذارید.

 

author-avatar

درباره فرشید بهمنی

فرشید بهمنی هستم مدیر گروه تبلیغاتی مستر دیزاین متولد 1359 در تهران کارشناسی ارشد گرافیک و هنرهای تجسمی دارم و بالای هجده سال هست که در دنیای گرافیک و چاپ تجربه کسب میکنم و علاقه مندم دانسته های اندک خود را به دوستان منتقل کنم (:

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *