اخبار گرافیک و طراحی, مستربلاگ

روز جهانی گرافیک 99

روز جهانی گرافیک 99

روز جهانی گرافیک 99 با رسیدن به 7 اردیبهشت به مانند سالهای گذشته از راه رسید، اما با یک تفاوت بزرگ که دلیل این تفاوت اپیدمی کوید 19 می باشد که چند ماهی سراسر دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است.
امسال مراسم و بزرگداشت روز جهانی گرافیک به دلیل محدودیتهای موجود و رعایت فاصله اجتماعی، گردهمایی مانند هر ساله انجام نخواهد شد از این رو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران فراخوان نمایشگاه ملی پوستر را به یاد استاد مرتضی ممیز در سایت خود اعلام نمود که در ادامه به جزئیات آن خواهیم پرداخت

مرتضی ممیزفراخوان نمایشگاه ملی پوستر

انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران از کلیه طراحان گرافیک خوش ذوق کشورمان و پس از گذشت پانزده سال از فقدان استاد مرتضی ممیز و در هفته گرافیک سال 1399 و همزمانی این رویداد با نامگذاری خیابانی در تهران به نام استاد، از کلیه طراحان گرافیک دعوت میکند در نمایشگاه استاد “مرتضی ممیز با عنوان، هنر به مثابه حرفه” شرکت نمایند.

این رویداد هنری مصادف است با رخداد جهانی نهاد ico-D در سال 2020 میلادی با شعار “حرفه ای باش”.استاد مرتضی ممیز، از اصلی ترین و مهمترین بنیان گذاران انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران می باشد. همچنین استاد مرتضی ممیز پایه گذار طراحی لوگو با شیوه های نوین در زمان خود بوده و هستند و در خلق آرمها و نشان های تجاری بسیاری بوده اند و از این روی بنده و بسیاری از طراحان گرافیک ایران ایشان را پدر گرافیک ایران میدانیم.

سالروز جهانی گرافیک

استاد ممیز به جهت تحکیم پایه های گرافیک ایران و بالا بردن ارزش حرفه طراحان گرافیک کشورمان به واقع به نماد قطعی حرفه ای بودن تبدیل گردیده است.
طراحان گرافیکی که به شرکت در این نمایشگاه تمایل دارند به وب سایت انجمن صنفی طراحان گرافیک مراجعه نمایند، توضیح اینکه مهلت ارسال آثار تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شده است.

منبع خبر: لوگو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران

author-avatar

درباره فرشید بهمنی

فرشید بهمنی هستم مدیر گروه تبلیغاتی مستر دیزاین متولد 1359 در تهران کارشناسی ارشد گرافیک و هنرهای تجسمی دارم و بالای هجده سال هست که در دنیای گرافیک و چاپ تجربه کسب میکنم و علاقه مندم دانسته های اندک خود را به دوستان منتقل کنم (:

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *