اخبار گرافیک و طراحی, مستربلاگ

نمایشگاه گرافیک ایران

طراحی های دهه بیست وسی

تاریخ گرافیک ایران فراز و نشیبهای بسیاری را تا به امروز گذرانده تا به این سطح از رشد رسیده که اکنون انواع طراحی جزء اصلی پیشرفت اکثر صنایع می باشد. در تاریخ معاصر گرافیک ایران عزیزمان دو دهه موفق در هنر گرافیک و طراحی داشتیم دهه بیست و دهه سی که در آن زمان طرح ها و آثار فاخر بسیاری توسط طراحان آن زمان خلق شده که برای بسیاری جالب و جذاب می باشد.

 


اگر شما هم جز علاقه مندان هنر و تاریخ هنر هستید پیشنهاد میکنم سری به نمایشگاه گرافیک ایران بزنید و از این آثار که شامل تصاویر، تبلیغات، جلد کتاب، نشانه ها، پوسترهای زیبا و تجهیزات ساخت نخستین تصاویر متحرک در ایران و آرت ورک‌های باقیمانده از از آن دهه ها که با گذشت سال ها در آرشیو می باشند که تنها از ذهن طراحان خوش ذوق بر کاغذ سغید نقش بسته است، این نمایشگاه از 28 بهمن ماه 1395 از ساعت 15 در موزه گرافیک ایران واقع در پارک پلیس به نشانی بزرگراه شهیدبابایی، خیابان استخر، بلواراستقلال، خیابان توحید شمالی میزبان جوانان و مشتاقان هنر می باشد.

author-avatar

درباره فرشید بهمنی

فرشید بهمنی هستم مدیر گروه تبلیغاتی مستر دیزاین متولد 1359 در تهران کارشناسی ارشد گرافیک و هنرهای تجسمی دارم و بالای هجده سال هست که در دنیای گرافیک و چاپ تجربه کسب میکنم و علاقه مندم دانسته های اندک خود را به دوستان منتقل کنم (:

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “نمایشگاه گرافیک ایران

  1. ساشا یکتا گفت:

    با سلام من خودم شخصا 2 روزه پیش به نمایشگاه گرافیک ایران سری زدم و الحق از هنر طراحان قدیم دهه بیست و سی که کمترین امکانات را در دست داشته اند لذت بردم به دوستان پیشنهاد میکنم از این نوع نمایشگاه های پر بار استفاده لازم را ببرند و هنر طراحی و دیزاین را که تماما از ایده و خلاقیت طراحان برآمده رویت کنند. و تشکر از وبلاگ گروه مستر دیزاین بابت درج این خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *