اخبار گرافیک و طراحی, مستربلاگ

سرو نقره‌ای 96 با محوریت تایپ دیزاین

آموزش تایپ دیزاین

نخستین گردهمایی تخصصی سرو نقره‌ای 96 با محوریت تایپ دیزاین

خانه هنرمندان ایران یکشنبه 10 دی 96 میزبان فرشید مثقالی با محوریت نخستین گردهمایی تخصصی سرو نقره ای 96 میباشد، بنابر اعلان روابط عمومی این گردهمایی علاوه بر سخنان فرشید مثقالی با موضوع هدفمندی طراحی تایپ که موضوع بسیار جذاب و کاربردی در گرافیک روز دنیا و کشورمان میباشد ، آقای امید امامیان درباره موضوع کپی و غیر کپی در تایپ دیزاین ، رضا بختیاری فرد با سخنانش درباره استانداردهای روز در تایپ دیزاین و در نهایت هیربد لطفیان با موضوع تایپ دیزاین در برند و برندینگ سخنانی برای علاقه مندان خواهند داشت.
طراحان گرافیک و هنردوستان عزیز که مایل به شرکت در این نشست هستند ، یکشنبه دهم دی ماه ساعت 6 عصر به سالن استاد شهناز واقع در خانه هنرمندان ایران در خیابان ایرانشهر حضور پیدا کنند و خبر خوب اینکه ورود برای عموم آزاد می باشد.

پوستر اولین نشست تخصصی سرو نقره ای و اندکی انتقاد

پوستر این نشست را نیز می توانید در زیر مشاهده کنید و برای دوستان خود ارسال کنید.


اما شخصا و تعداد زیادی از طراحان عزیز که با آنها سر و کار داریم نظر مثبتی درباره طراحی این پوستر و پوسترهای مشابه که الحق طراح را نه میشناسیم و نه قصد سوئی داریم تنها انتقادی که می توان به پوسترهای اخیر کرد ضعف بسیار در ایده و اجرای آن است، آیا برای رویدادی که هدفش آموزش و آشنایی طراحان با کلمات و دیزاین و چیدمان خاص کلمات و حروف است ، پوستری درخور نام انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران نمی توان طراحی کرد آن هم با این حد از اعضاء با ذوق و خلاق !!؟؟

پوسترهای دیگری نیز برای بسیاری از جشنواره ها و همایشها در این سالها طراحی شده که مشکلات بسیاری داشته اما از آنها بهره برداری شده. به امید آنکه از همه طراحان خوش ذوق و جوان کشورمان حمایت کامل به عمل آید.

author-avatar

درباره فرشید بهمنی

فرشید بهمنی هستم مدیر گروه تبلیغاتی مستر دیزاین متولد 1359 در تهران کارشناسی ارشد گرافیک و هنرهای تجسمی دارم و بالای هجده سال هست که در دنیای گرافیک و چاپ تجربه کسب میکنم و علاقه مندم دانسته های اندک خود را به دوستان منتقل کنم (:

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *