بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

11 دیدگاه در “طراحی لوگوی حرفه ای

  1. زهرا کلانتری گفت:

    طراحی لوگوی حرفه ای به این میگن، من دانشجوی سال آخر هنرهای تجسمی هستم و خیلی به طراحی لوگو و آرم های تجاری علاقه دارم، با اینکه کلمه و المان دارکوب هیچ ربطی به آژانس هواپیمایی ندارد ولی طراح با یک لوگو تایپ ویژه و خوانا یک لوگوی حرفه ای طراحی کرده، ممنون از مهندس بهمنی برای انتشار نمونه کارهای خلاقانه و دیدنی شون که خیلی به درد دانشجو های گرافیک و هنر میخوره.

  2. فروشگاه بانه کالا گفت:

    سلام، قیمت طراحی لوگوی حرفه ای با یک لوگوی معمولی چقدر فرق میکند؟ آیا میشود در شروع کار یک لوگوی معمولی داشت و بعداً به لوگوی حرفه ای به روزرسانی شود؟

    1. فرشید بهمنی گفت:

      با سلام طراحی لوگو برای مشتریان در کل به 3 دسته تقسیم میشه طراحی سطح یک : که بیشتر اجرا کاری هست و ایده پردازی شامل طراحی نمیشه و طراحی سبک 2 که گروه روی اون کار میکنند و ایده پردازی روی آن انجام میشود ولی تعداد اتودها از طراحی سطح 3 کمتر هست و بهترین پکیج طراحی لوگوی ما که طراحی لوگوی حرفه ای هست و توسط اینجانب طراحی میشه با مشارکت همکاران و نظرات همکاران گروه – در مورد سئوال دوم به شما پیشنهاد می کنم که حتما در ابتدای کار یک لوگوی حرفه ای و مناسب انتخاب نمایید زیرا برند و هویت کاری شماست و تغییر کلی آن در آینده به تجارت شما صدمه خواهد زد. از ایتدا سنگ بنا را محکم بنا کنید.

  3. رضا اردلانی گفت:

    با سلام از طراحی لوگوهاتون واقعا لذت بردم من خودم طراح آماتور هستم ولی نمونه کارای شما و گروهتون رو دیدم و تازه معنی واقعی طراحی لوگو را فهمیدم موفق باشید.

  4. حسام محبی گفت:

    سلام لیست تعرفه قیمت طراحی لوگوی حرفه ای با تفکیک لوگوی لاتین و طراحی لوگوی فارسی رو میخواستم، اگر براتون امکان داره برام ایمیل کنید.

    1. فرشید بهمنی گفت:

      با سلام همانطور که در سایت هم اشاره شده ابتدا فرم سفارش آنلاین طراحی رو کامل و ارسال نمایید. تا کارشناسان گروه با توجه به درخواست شما براتون پیش فاکتور را ارسال کنند. فرم سفارش تنها برای سفارش نهایی نیست و برای آگاهی از تعرفه ها نیز باید از این طریق اقدام کنید. به امید همکاری

  5. امید از امارات گفت:

    به نظر من یک طرح لوگوی حرفه ای به یک شرکت و برند شدیدا شخصیت و حتی به کارکنانش غرور و ارق میده چه بسا سایتها و برندهای بزرگی هستند که تبلیغات و بیلبوردهای تبلیغاتی و تیزرهاشون رو در تلویزیون میبینیم ولی ضعف شدیدی در لوگوی سازمانیشون دارن.

  6. سارا احمدی گفت:

    یکی از برترین روشهای طراحی لوگوی حرفه ای همین کاریست که در نمونه لوگوی آزانس دارکوب کار کردید طراح باید توان این رو داشته باشه که طرحش رو اول در ذهن تصور کنه و بعد ایده مورد نظرش رو در کرل یا هر نرم افزار دیگه پیاده کنه نه مثل خیلی ها یک فونت رو دستکاری کنیم و بهش بگیم لوگو. اطلاعات خوبی به کاربرانتون میدید.سپاس

  7. ماکان آبان گفت:

    طراحی لوگو از سخت ترین قسمت هایی هست که وقتی میخواهی بیزینسی را استارت بزنی باهاش حسابی درگیری چون لوگو رو نمیشه هر وقت دلمون خواست عوض کنیم به همین دلیل باید کار رو به کسی بسپاریم که در طراحی و بخصوص طراحی لوگو حرفه ای باشه و نمونه کارهای واقعی از خودش داشته باشه.یک کاره اصولی تنها همین روش هست

  8. طراحی سایت مشهد گفت:

    عالی خیلی خوب طراحی شدن

  9. آیدین غفاری گفت:

    طراحی لوگوی حرفه ای رو به بهترین روش توضیح دادین و ای کاش باقی طراحان و شرکتهای همکارتون هم از همین شیوه استفاده کنند و کپی برداری و تکرار رو بیخیال بشن و از ذهن خودشون ایده پردازی کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *