تقویم ، سررسید و هدایای تبلیغاتی, مستربلاگ

بهترین زمان برای تبلیغات

زمان تبلیغات

زمان مناسب راز موفقیت تبلیغات

به احتمال زیاد شما نیز جزء افرادی هستید که در بسیاری از موارد برای تبلیغات تجارت یا فعالیت خود بارها و بارها به مشکل برخورده اید. مشکلی که در بیشتر موارد نبود یک برنامه ریزی مدون برای تیلیغاتتان است.
اما صحبت اصلی و مد نظر ما بیشتر مربوط به نیمه دوم سال میباشد ، که بنا بر دلایل مختلف اعم از مباحث مالی و… اکثر صاحبان مشاغل تمامی کارهایشان را در دقیقه نود انجام میدهند ، حال انتخاب هدایای تبلیغاتی باشد و یا سفارش تقویم رومیزی و سررسید سال جدید !!!


عوامل شکست تبلیغات در زمان نامناسب

  • تهیه اقلام مورد نیاز با چندین برابر قیمت در مقایسه با ماه های پیشین.
  • درمواردی مانند تقویم رومیزی به دلیل کمبود وقت احتمال بروز خطا و ضعیف بودن نوع طراحی امکان پذیر است.
  • مهمترین موردی که در این سالها با آن بسیار درگیر بوده ایم کیفیت بد چاپ و صحافی در ماههای آخر سال است که آن هم به دلیل ترافیک بالای کاری این عزیزان است که اگر هم بخواهند زمان زیادی روی هر کار صرف کنند به باقی سفارشها نخواهند رسید.
  • آماده شدن اقلام چاپی و هدایای تبلیغاتی در زمان مناسب به ما این اجازه را میدهد که با صبر و برنامه ریزی مرحله پخش را نیز به سهولت انجام دهیم.

گروه طراحی مستر دیزاین و شخص بنده بهترین پیشنهاد را برای شما مشتریان عزیز داریم :

بهترین زمان برای پروژه های تبلیغاتی، بخصوص تبلیغات آخر سال آذر ماه هر سال میباشد که در بین فعالان حوزه تبلیغات به نوعی آغاز سال تبلیغاتی میباشد و ترافیک کاری نیز در این 4 ماه بالا میرود.
اگر قصد سفارش تقویم رومیزی یا سررسید سال جدید 1397 را با بهترین کیفیت طراحی آن هم از نوع اختصاصی و همچنین چاپی استاندارد و حرفه ای با مناسب ترین قیمت را دارید زمان را از دست ندهید و سفارش خود را در قسمت سفارش آنلاین طراحی ثبت نمائید تا پیش فاکتور برای شما عزیزان ارسال گردد.
امسال نیز به مانند سالهای گذشته تعرفه قیمت تقویم اختصاصی 1397 و طرحهای جدید در سایت قرار گرفته است ، امیدواریم که به مانند سالهای گذشته بهترین ها را به شما مشتریان عزیز عرضه بداریم.

author-avatar

درباره فرشید بهمنی

فرشید بهمنی هستم مدیر گروه تبلیغاتی مستر دیزاین متولد 1359 در تهران کارشناسی ارشد گرافیک و هنرهای تجسمی دارم و بالای هجده سال هست که در دنیای گرافیک و چاپ تجربه کسب میکنم و علاقه مندم دانسته های اندک خود را به دوستان منتقل کنم (:

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “بهترین زمان برای تبلیغات

  1. محسن تهرانی گفت:

    با سلام اول تشکر میکنم بابت متن خوب و کارآمدتون بخصوص اینکه در این 4 ماههآخر سال اکثر شرکتها همین مشکلات رو دارن و انتخاب زمان تبلیغات مثل تقویم رومیزی ، سررسید و هدایای تبلیغاتی از بزرگترین مشکلاتشون هست و معمولا دقیقه90 با کیفیت نامناسب گیرشون میاد.امیدوارم خیلی از مدیران عزیز این مطلب رو بخونن. تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *