اخبار گرافیک و طراحی, مستربلاگ

پوستر جشنواره فیلم فجر ۳۷

رونمایی پوستر فجر 37

رونمایی از پوستر چشنواره فیلم فجر سی و هفتم

پوستر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر امروز 14 دی ماه توسط استاد جمشید مشایخی و با حضور ابراهیم داروغه زاده دبیر سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر رونمایی شد.
 استاد مشایخی خرسندی خود را از اینکه به عنوان کوچکترین عضو جامعه بازیگران در این مراسم دعوت شده اند ابراز نمودند.

پوستر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

پوستر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر توسط حمیدرضا بیدقی طراح پوستر سال گذشته طراحی شده است. حمیدرضا بیدقی طراح پوستر جشنواره‌ی فیلم باکو ، جشنواره فیلم کودک و … می باشد و در زمینه تصویر سازی کتاب کودک نیز فعال است.

حمیدرضا بیدقی

با توجه به رونمایی تازه پوستر این دوره هنوز نقدی از سوی اساتید گرافیک و طراحی در مورد این پوستر نشده است اما با نگاهی اجمالی به طراحی پوستر امسال شباهت مفهومی زیادی با پوستر سال گذشته جشنواره مشاهده می شود که دلیل اصلی آن سبک و امضای اجرایی و ایده پردازی طراح است و شاید برای بسیاری از طراحان این سئوال پیش آید که چرا مانند دیگر کشورها برای طراحی پوستر مهمی مانند پوستر این رویداد از طراحان خوش ذوق و اساتید بزرگ کشورمان یاری گرفته نشده تا از ایده های جذابتری به غیر از تنوع رنگ استفاده شود!!!

author-avatar

درباره فرشید بهمنی

فرشید بهمنی هستم مدیر گروه تبلیغاتی مستر دیزاین متولد 1359 در تهران کارشناسی ارشد گرافیک و هنرهای تجسمی دارم و بالای هجده سال هست که در دنیای گرافیک و چاپ تجربه کسب میکنم و علاقه مندم دانسته های اندک خود را به دوستان منتقل کنم (:

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *