اخبار گرافیک و طراحی, مستربلاگ

رنگ سال 2020 معرفی شد

رنگ سال 2020 معرفی شد

رنگ سال 2020 به روایت پنتون

رنگ سال 2020 نیز به مانند سالهای گذشته توسط کمپانی پنتون که، ما قبل از این در پست رنگ سال 2019 با جزئیات خدمتتان معرفی شد، امسال نیز طبق روال همیشگی تکلیف هنر و صنعت طراحی گرافیک ، مد و فشن ، طراحان دکوراسیون داخلی و بسیاری از مشاغل را که رنگ جزء جدا نشدنی کار و حرفه شان است مشخص نمود. اما به سراغ اصل موضوع و دلیل انتخابش می رویم که از همه چیز مهمتر می باشد!!!

رنگ سال 2020 چیست ؟

آبی کلاسیک شماره PANTONE 19-4052  که در تصویر ابتدای مطلب مشاهده میکنید رنگ اصلی سال 2020 میلادی به انتخاب مرجع یعنی شرکت پنتون می باشد که تعدادی رنگ آبی دیگر که در تصویر زیر نیز مشاهده می کنید به عنوان رنگهای فرعی و مجاز برای همنشینی با آبی کلاسیک اصلی معرفی گردیده است.

رنگ سال 2020 آبی کلاسیک

آبی کلاسیک معرفی شده، با ایجاد حس اعتماد به نفس، آرامش خیال، پاکی و رهایی بیننده را به سمت ایجاد و ساخت محصول یا طرحی با پایه مطمئن و پایدار سوق داده و سبب میشود ورود به سال 2020 را که سالی با تغییرات وسیع در عرصه تکنولوژی و ارتباطات می نامند با تمام وجود درک شود. رنگی که یاد آور وسیع ترین مخلوقات که همان آسمان نزدیک به غروب و طلوع خورشید و اقیانوسهای پهناور جهان هستی است، می باشد.

فراموش نکنیم که تاثیر رنگ در زندگی و روحیات ما آنقدر تاثیرگذار است که باورش برای بسیاری سخت است. زمانی که یک رنگ به عنوان رنگ سال انتخاب می گردد به عوامل بسیاری مانند اوضاع سیاسی اجتماعی مردم جهان، اتفاقاتی که برای دنیا در پیش است، در نظر گرفتن عادات و فرهنگ کشورهای دنیا به خصوص کشورهای ابر قدرت و صدها مورد دیگر وابسته می باشد و برای این انتخاب یک سال زمان صرف میشود.

کارشناسان شرکت پنتون تمام دنیا را جستجو میکنند تا حاصل و نتایج انتخاب رنگ سال را که در صنایع مختلف مانند انواع صنعت و هنر طراحی، صنعت سرگرمی، صنعت فیلمسازی و عکاسی صنعت گردشگری و صنایع دستی، صنعت پوشاک و مدلینگ، صنعت آی تی و بازیهای کامپیوتری، صنعت بزرگ بسته بندی رسانه های اجتماعی و رادیو و تلویزیون و صنایع کوچک و بزرگ دیگری بکار برده میشوند ملاحظه نمایند و تا اینجای کار موفق ترین شرکت در صنعت رنگ و ساخت رنگ در جهان بوده و هستند. امید است که امسال همانند رنگش سرشار از آرامش و صلح جهانی باشد.،

2019-12-07

author-avatar

درباره فرشید بهمنی

فرشید بهمنی هستم مدیر گروه تبلیغاتی مستر دیزاین متولد 1359 در تهران کارشناسی ارشد گرافیک و هنرهای تجسمی دارم و بالای هجده سال هست که در دنیای گرافیک و چاپ تجربه کسب میکنم و علاقه مندم دانسته های اندک خود را به دوستان منتقل کنم (:

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “رنگ سال 2020 معرفی شد

  1. لعیا گفت:

    بسیار عالی ممنون از شما بابت مقلات و مطالبتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *