طراحی لوگو و نشان تجاری متفاوت و ماندگار در مستر دیزاین

طراحی لوگو و نشان تجاری متفاوت و ماندگار ،کار چندان راحتی نمی باشد و طراح یا طراحانی با تجربه و با توانائیهای خاص خود را طلب میکند. متاسفانه این روزها هر شخص یا شرکتی (با احترام به سایتها و همکاران عزیز) تنها به واسطه دانش نرم افزاری و استفاده از وکتورهای موجود در اینترنت و دستکاری فونتهای گوناگون و بدتر از آن سرقت از ایده های دیگر طراحان زحمت کش کلاژی به مشتری بی خبر از همه جا، تحویل میدهند و مبلغ قابل توجهی هم از مشتری دریافت میکنند.

این اتفاق هر روز در پوشش سایت یا شبکه اجتماعی صورت می پذیرد که یک یا چند نفر خود را شرکت معرفی میکنند و هیچگاه هم ملاقات حضوری را قبول نمیکنند اینجاست که ضرر اصلی را طراحان خوش ذوق و حرفه ای که سالها تلاش کرده اند و شرکت هایی که در ماه میلیونها تومان هزینه میکنند پرداخت می نمایند و سپس مشتری.

طراحی لوگو و لوگو تایپضرر طراحان و شرکتها از این بابت است که دیگر کم هستند افرادی که برای یک لوگو یا نشان تجاری که زائیده ذهن طراح است و روزهای زیادی صرف طراحی و ایده پردازی آن شده است، هزینه کنند و ارزش و تاثیر یک اثر هنری را بدانند.

درست در همینجا است که ضرر بعدی را مشتریان متحمل میشوند زیرا، بابت یک لوگو بی کیفیت هزینه کرده اند که احتمال کپی بودن آن وجود دارد و بدتر از آن زمانی است که در گشت و گذار اینترنتی ناگهان لوگوی خود را با رنگ دیگر مشاهده میکنید!!! آیا می توان تجارت خود را بر چنین بنایی بسازید که هویت آن مشخص نیست و قابلیت ثبت نیز ندارد. ای کاش زود متوجه این موضوع شوید که لوگوی خوب و مطمئنی ندارید چرا ؟ بدترین اتفاق ممکن این است که با یک لوگوی ضعیف تجارت خود را گسترش دهید و بزرگ و معروف شوید، آنجاست که نه میتوان لوگو را ریدیزاین کرد و یا مجدد طراحی کرد چون شما را با آن نماد و نشانه می شناسند.

اما برای اینکه بسیاری بازدید کنندگان سایت و مشتریان موارد بالا را تجربه نکنند، و لوگویی متفاوت و ماندگار برای بیزینس و برند خود در اختیار داشته باشند که سالهای سال با این لوگو شناخته و پیشرفت کنند و در کنار آنها مجموعه ما نیز نخبگان طراحی بیشتری را جذب نماید همچون گذشته و با تیمی قدرتمند تر در خدمت هنر دوستان و مشتریان فهیم هستیم.

از ابتدا بنای گروه تبلیغاتی مستر دیزاین را بر اساس صداقت ، تلاش و رعایت حقوق مشتری پایه گذاری کردیم و این تعهد را چه به صورت کتبی(در قرارداد) و شفاهی به مشتریانمان اثبات کرده ایم. به عنوان راس این مجموعه فعال این مسئولیت را عهده دارم تا در قبال کلیه طراحی ها و بخصوص طراحی لوگو بهترین عملکرد را داشته و به اندازه هزینه طراحی لوگو دریافت شده، انرژی و خلاقیت لازم را خرج کار کنیم.
در پایان: اگر جزء مشتریانی هستید که به دنبال لوگویی متفاوت و ماندگار هستید و حاضر به هزینه کردن یا به نوعی سرمایه گذاری کوتاه مدت هستید و کاری عجله ای و در زمان کم نمی خواهید، با آغوش باز آماده ارائه بهترین خدمات به شما هستیم.

مراحل طراحی لوگو و نشان تجاری

مراحل طراحی لوگو در مستر دیزاین