اخبار گرافیک و طراحی, مستربلاگ

لوگوهای متحرک منتخب سال 2020

لوگوهای متحرک منتخب 2020

لوگوهای متحرک یا همان موشن لوگوها در چند سال اخیر بخش اصلی از هویت یک لوگوی حرفه ای می باشد. به عنوان یک مثال ملموس شبکه سه سیما که بعد از تغییرات در لوگو و هویت بصری خود از موشن گرافیک ها بخصوص موشن لوگو ها بسیاری استفاده میکنند. یکی از فعالیت های درآمد زایی که به قولی در دنیای فناوری نیازمند لوگوهای متحرک است صنعت تولید و توسعه اپلیکیشن برای تلفن های هوشمند می باشد.

در حقیقت از این پس و با ورود به سال 2020 تمامی لوگوها بخصوص لوگوی برندهای معروف و کسانی که تصمیم به راه اندازی یک برند یا استارتاپ را دارند باید این مورد را در طراحی لوگوی خود در نظر داشته باشد که آرم و لوگوی طراحی شده آنها قابلیت متحرک سازی داشته باشد و این نیازمند سادگی و رعایت استاندارد های خاص و تخصصی در طراحی لوگو است که پرداختن به آن در این پست نمی گنجد و در آینده به آن اشاره خواهیم کرد .

تمامی این مقدمه سرآغازی بود برای معرفی و مشاهده کلیپ تصویری جذاب 10 لوگوی متحرک منتخب سال 2020 که توضیحات مربوط به سبک اجرایی و تایم لاین هر لوگو، که زمان استاندارد موشن لوگوها میباشد نیز در پایین کلیپ به ترتیب اجرا نوشته شده است.

 

 

00:05 – Animated cartoon logos
00:21 – Animated black and white logos
00:35 – Creative letter logos
00:50 – Simple geometric shapes – minimalism
01:12 – Gradient logos
01:26 – Retro logos
01:38 – Metal / Engraved logos
01:50 – Custom fonts / logotypes
02:01 – 3D and isometric logos
02:11 – Semi-transparent shapes

author-avatar

درباره فرشید بهمنی

فرشید بهمنی هستم مدیر گروه تبلیغاتی مستر دیزاین متولد 1359 در تهران کارشناسی ارشد گرافیک و هنرهای تجسمی دارم و بالای هجده سال هست که در دنیای گرافیک و چاپ تجربه کسب میکنم و علاقه مندم دانسته های اندک خود را به دوستان منتقل کنم (:

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “لوگوهای متحرک منتخب سال 2020

  1. معتمدی گفت:

    با سلام و تشکر از مطلب جالبتون.بخصوص کلیپ لوگوهای متحرک جذاب و آموزنده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *