اخبار گرافیک و طراحی, مستربلاگ

رونمایی از لوگو جام جهانی در ایستگاه فضایی

رونمایی از لوگوی جام جهانی 2018 روسیه

اولین رونمایی از نشان جام جهانی در فضا

جام جهانی 2018 روسیه در مقایسه با سایر جام های جهانی به غیر از موارد گوناگون در هویت بصری تعیین شده و برنامه ریزی شده از سمت کشور روسیه نیز تفاوت ها و خلاقیت های خاص خودش را تا به امروز داشته که با کمی دقت شاهد آن خواهیم بود و صد البته که نقصهای بسیاری هم وجود دارد که در زمان مناسب آنها را نیز مورد نقد قرار خواهیم داد.

در مورد مفهوم لوگوی جام جهانی 2018 روسیه و پوسترهای ویژه شهرهای میزبان مسابقات در پست های پیشین صحبت کردیم که بخصوص طراحی نشان جام جهانی روسیه چهره ای دیگر از طراحی نشان های ورزشی را نشان داد و به سبکی جالب هنر ، ورزش و تکنولوژی را به هم پیوند داد. البته منظور ما از تکنولوژی در این مطلب اکتشافات و دانش فضایی کشور روسیه است که طراحان نیز بیشترین مانور را روی این قسمت داده اند.

با همه این اوصاف بهترین ایده برای مکان رونمایی از لوگوی جام جهانی روسیه در فضا ، خارج از جو زمین و ایستگاه فضایی روسیه بود، که این کار به بهترین نحو انجام پذیرفت و دنیا توانست این طرح را که از فضا مخابره میشد برای اولین بار مشاهده کند که شخصا از این ایده جذاب بسیار لذت بردم و دوست دارم شما نیز این کلیپ را مشاهده و نظر خود را اعلام نمائید.

author-avatar

درباره فرشید بهمنی

فرشید بهمنی هستم مدیر گروه تبلیغاتی مستر دیزاین متولد 1359 در تهران کارشناسی ارشد گرافیک و هنرهای تجسمی دارم و بالای هجده سال هست که در دنیای گرافیک و چاپ تجربه کسب میکنم و علاقه مندم دانسته های اندک خود را به دوستان منتقل کنم (:

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *