اخبار گرافیک و طراحی, مستربلاگ

طراحی پوستر انسان، سودمندی، زمین

پوستر انسان،سودمندی، زمین

فراخوان طراحی به مناسبت روز جهانی گرافیک

در پنجاه سال گذشته و انقلاب های صنعتی متعدد و جنگ هایی که کشورهای مختلف آن را پشت سر گذاشته و هم اکنون نیز ادامه دارد، تنها چیزی که به آن توجه زیادی نشد سلامتی انسانها و زمین، محیط زیست و موجودات ساکن آن می باشد. در اخبار امروز بیشترین مواردی که شاهد آن هستیم مربوط به هوای ناسالم، آلودگی های زیست محیطی، ریز گردها و موارد بسیار دیگری می باشد.


طراحی گرافیک امروزه نقش مهمی در فرهنگ سازی برای حفظ زمین و محیط زیست ایفا می کند و با ابزارهایی که امروزه در اختیار طراحان گرافیک می باشد، می توانند آثاری تاثیر گذار خلق کنند، ابزارهای مانند پوستر، بیلبورد و موارد بسیار دیگری که کم و بیش با آن آشنا هستید.
با نزدیک شدن به هفته گرافیک (هفتم الی چهاردهم اردیبهشت ماه) و روز جهانی طراحی، انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران با همکاری شرکت بهره برداری متروی تهران نمایشگاه پوستر با موضوع انسان، سودمندی، زمین را به نمایش عموم خواهند گذاشت و کلیه طراحان علاقه مند و خلاق می توانند در این زمینه طرح های خود را ارائه نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر و جزئیات طراحی آثار به وب سایت انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران مراجعه فرمایید.

گروه تبلیغاتی مستر دیزاین پیشاپیش فرارسیدن هفته طراحی گرافیک و روز جهانی گرافیک را خدمت همه همکاران و طراحان خوش ذوق و هنرمند عزیز کشورمان تبریک عرض می نماید.

author-avatar

درباره فرشید بهمنی

فرشید بهمنی هستم مدیر گروه تبلیغاتی مستر دیزاین متولد 1359 در تهران کارشناسی ارشد گرافیک و هنرهای تجسمی دارم و بالای هجده سال هست که در دنیای گرافیک و چاپ تجربه کسب میکنم و علاقه مندم دانسته های اندک خود را به دوستان منتقل کنم (:

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *