اخبار گرافیک و طراحی, مستربلاگ

جشنواره بین‌ المللی پوستر خلیج‌ فارس

پوستر روز ملی خلیج فارس

هفتمین جشنواره بین‌ المللی پوستر خلیج‌ فارس

 

با آغاز هفته گرافیک و سالروز جهانی گرافیک که روز قبل از آن مصادف با روز ملی خلیج فارس ششم اردیبهشت نیز می باشد که برای ما ایرانیان ارزش بسیار زیادی دارد و فضای بسیار مناسبی برای طراحان گرافیک خوش ذوق کشور عزیزمان است تا به دنیا ثابت کنیم خلیج همیشگی فارس از گذشته تا ابد به همین نام خواهد ماند.

به همین روی روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، اعلام کرد نمایشگاه آثار هفتمین جشنواره بین‌ المللی پوستر خلیج‌ فارس از  پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه 97 از ساعت ۱۷ در خانه هنرمندان ایران گشایش خواهد یافت. پوستر افتتاحیه این جشنواره بین المللی توسط هنرمند و دوست خوبمان محمد اردلانی به سبکی نو طراحی گردیده که در زیر قابل مشاهده می باشد.


امسال و در هفتمین دوره این نمایشگاه ۳۰ اثر پوستر و تایپوگرافی از آندره می بری (کانادا)، ، یوسف کیس (ترکیه) ، دوگان ارسلان (ترکیه)، هلن برانکاوا (اوکراین)، ایروان هارتوکو (اندونزی)، چنگ تا لین (تایوان)، خوزه لوییز لوپز(اکوادور)، ماریو فونتس (اکوادور)، کیونگ تین هان (کره جنوبی)، خوزه لوییز لوپز (اکوادور)، المر سوسا (مکزیک)، لوییز یانیز (مکزیک)، جی ژانگ (آمریکا)، ریچارد دابل دی (آمریکا)، شا فنگ (چین) در بخش مدعوین بین المللی و در بخش هنرمندان داخلی علیرضا وکیلی ورجویی ، اونیش امین الهی، ، ناصر نصیری، مرتضی آکوچکیان، مهردخت دارابی، مهدی محمدی و همچنین پنج اثر منتخب از داریوش وارث، علیرضا مصطفی زاده،  حمید نیکخواه، کوروش کریمی و ناصر خادم در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

کلیه هنرمندان ، هنر دوستان و علاقه‌ مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۱ اردیبهشت ماه هر روزه (به جز شنبه ها) از ساعت ۱۶ الی ۲۰ به خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، پارک هنرمندان مراجعه کنند و هنر و هنرمندان کشورمان را حمایت کنند.

author-avatar

درباره فرشید بهمنی

فرشید بهمنی هستم مدیر گروه تبلیغاتی مستر دیزاین متولد 1359 در تهران کارشناسی ارشد گرافیک و هنرهای تجسمی دارم و بالای هجده سال هست که در دنیای گرافیک و چاپ تجربه کسب میکنم و علاقه مندم دانسته های اندک خود را به دوستان منتقل کنم (:

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *