تبلیغات و برندینگ, مستربلاگ

دانلود برند بوک برندهای برتر

نمونه برند بوک شرکت AMD

دانلود نمونه برند بوک های مطرح دنیا

دانلود برند بوک از جمله مواردی است که در فضای مجازی به صورت یکجا به سختی موجود است، به همین روی تصمیم بر آن گرفتیم که هر چند وقت یکبار تعدادی از این نمونه برند بوک ها را برای دانلود در سایت مستر دیزاین قرار دهیم.

از آنجا که درباره طراحی برند بوک و شناخت ساختاری کتابچه راهنمای برند به وفور صحبت کرده ایم ، بهترین روش برای درک درست و ملموس این مقوله مشاهده نمونه های برند بوک شرکت ها و کمپانی های مطرح دنیا است تا به این وسیله نیازهای شرکت و برند خودمان را به درستی انتخاب و طراحی کنیم.
فایل های دانلودی را سعی کردیم از نمونه های خارجی و مطرح در شاخه های مختلف انتخاب کنیم زیرا مورد منفی که در نمونه های داخلی مشاهده کردیم اکثرا بیشتر از اینکه به قوانین اصولی هویت بصری شرکت بپردازند، بیشترین انرژی را بر روی صفحه آرایی برند بوک گذاشته اند و از اصل مطلب کاملا دور شده اند. لازم به ذکر است در این میان تعدادی از برندهای داخلی نیز هستند که الحق در حد استاندارد کار کرده اند که با آنها نیز آشنا خواهیم شد. برای دانلود برند بوک مد نظر خودتان به لینک زیر عکس هر برند مراجعه فرمائید و پس از دانلود فایل RAR را از حالت فشرده خارج کنید.

به علت برخی مشکلات فایلها در picofile قرارگرفته که به زودی این مشکل برطرف خواهد شد.

 

پسورد فایل ها : www.mrdesign.info

 

دانلود برند بوک AMD

دانلود برند بوک سامسونگ

دانلود برند بوک ادوبی “Adobe”

دانلود برند بوک گوگل “google trends”

دانلود برند بوک سیسکو “cisco”

دانلود برند بوک skype

دانلود برند بوک WWF

دانلود برند بوک foursquare

با تشکر از همه دوستان همراه ، با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری نمایید. مستر دیزاین

author-avatar

درباره فرشید بهمنی

فرشید بهمنی هستم مدیر گروه تبلیغاتی مستر دیزاین متولد 1359 در تهران کارشناسی ارشد گرافیک و هنرهای تجسمی دارم و بالای هجده سال هست که در دنیای گرافیک و چاپ تجربه کسب میکنم و علاقه مندم دانسته های اندک خود را به دوستان منتقل کنم (:

بازگشت به لیست

7 دیدگاه در “دانلود برند بوک برندهای برتر

  1. آیدین مرشدی گفت:

    با سلام تشکر از اینکه برند بوک ها رو برای دانلود گذاشتید بخصوص برند بوک سامسونگ خیلی جامع بود خواهش میکنم در آینده هم برند بوک های بیشتری برای دانلود بزارید.

  2. محسن گفت:

    سلام روزتون بخیر و شادی
    امیدوارم که زندگیتون عالی و حرفه شما فوق العاده و همیشه رو به پیشرفت باشه و ممنون بابت داشتن وبلاگ قویتون

    مقاله خوبی هست فقط جای یه برندبوک وطنی که خودتون دیزاینش رو انجام داده باشین خیلی خالیه .
    سرافراز باشید.

    1. فرشید بهمنی گفت:

      با سلام و تبریک سال نو خدمت شما
      دوست عزیز اتفاقا این پیشنهاد رو بسیاری از دوستان به ما داده اند و خیلی هم دوست داشتیم که می توانستیم این کار را انجام دهیم ولی متاسفانه برند بوک های طراحی شده توسط ما و باقی همکاران شامل قانون منع انتشار است و تعهد داده ایم که منتشر نشوند چون هزینه زیادی از این بابت پرداخت کرده اند و با کمی جستجو در اینترنت متوجه خواهید شد که به غیر از دو بانک کشور که برند بوک کاملی نیز ندارند برند بوک وطنی پیدا نمی شود.
      نمونه برند بوک های کمپانی های معروف دنیا هم که هم اکنون در دسترس است جدید نمی باشد و یک جورایی تاریخ گذشته هستند. زیرا برند بوک و هویت بصری هر شرکت محرمانه می باشد تا زمانی که ورژن جدید جایگزین گردد.
      انشا ا… سعی خواهیم کرد که این درخواست شما را هم به زودی انجام دهیم. با تشکر

  3. عرفان گفت:

    با عرض ادب
    فایل ها دچار اشکال هستند؟ لطفاْ رسیدگی بفرمایید.

    1. فرشید بهمنی گفت:

      سلام آقا عرفان عزیز فایلهای برند بوک مشکلی ندارند و بعد از پیغام شما بررسی گردید فقط نیاز به نرم افزار winrar دارید و سپس وارد کردن پسورد هست.
      پسورد فایلها : mrdesign.info

  4. میلاد گفت:

    سلام.. ببخشید ولی رمز فایل‌ها http://www.mrdesign.info هست (توی فایل adobe و سامسونگ حداقل) یعنی www. هم داره.ممنون

    1. فرشید بهمنی گفت:

      با سلام و تشکر بابت نظر بسیار سازندتون. بله رمز http://www.mrdesign.info هست که در تغییرات اخیر قالب به دلایلی حذف شده بود و ممنون که اطلاع دادید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *