اخبار گرافیک و طراحی, مستربلاگ

افتتاحیه هفته گرافیک ۹۸

روز جهانی گرافیک

مراسم افتتاحیه هفته گرافیک ۹۸

با رسیدن به هفتم اردیبهشت ماه (27 آوریل) و روز جهانی گرافیک و آغاز هفته گرافیک، و توجه به شعار امسال سازمان جهانی آیکودی (در مطالب پیش معرفی شده است) با موضوع زنان طراح، با برنامه ریزی و اجرای انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران مراسم افتتاحیه هفته گرافیک مشابه سالهای پیشین،  آغاز گردید.

 افتتاحیه هفته گرافیک ۹۸، جمعه 6 اردیبهشت ۹۸، با حضور مدیر عامل خانه هنرمندان ایران ، مدیر کل هنرهای تجسمی، ، هیات مدیره انجمن صنفی و اساتید گرافیک ایران و فعالان و علاقه مندان این رشته، در خانه هنرمندان ایران سالن استاد شهناز  برگزار شد.
در این رویداد پس از سخنرانی مدیر عامل خانه هنرمندان ایران (مجید رجبی معمار) و فاطمه کرکه‌ آبادی (رئیس هیات مدیره انجمن)، سرکار خانم زهرا پاشایی دبیر هفته گرافیک ۹۸ برنامه‌های این هفته پربار را شرح دادند.

پس از آن آقای هادی مظفری مدیر کل هنرهای تجسمی با تبریک روز جهانی گرافیک و موضوع امسال زنان طراح سخنرانی خود را  آغاز نمود. در این مراسم از بانوان پیشکسوت طراح، طاهره محبی تابان ، مهنوش مشیری و مینو واثقی به پاس سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در زمینه هنر گرافیک، تقدیر و تشکر شد.

روز جهانی گرافیک
پس از این تقدیر و تشکرها، دو نمایشگاه مشترک طراحان زن ایران و ترکیه با محوریت زنان طراح، با تعداد 80 پوستر فرهنگی اجتماعی از 80 زن طراح ایران و ترکیه متولد 50 و 60 شمسی به دبیری نغمه فلورذبیحی و از گذشته با زنان طراح مجموعه‌ ای از آثار گرافیک در زمینه‌ های پوستر، جلد کتاب، کاتالوگ، لوگو و بسته‌بندی از زنان طراح ده‌های 20 و 30 و 40 شمسی به دبیری کتایون ارفعی در گالری‌های استاد ممیز و زمستان خانه هنرمندان افتتاح و مورد بازدید قرار گرفتند.

روز جهانی گرافیک

روز جهانی گرافیک
کلیه برنامه‌ها و نمایشگاه های آثار هفته گرافیک ۹۸ تا 13 اردیبهشت ماه در خانه هنرمندان ایران، باغ موزه قصر تهران و موزه گرافیک برگزار خواهد شد.

روز جهانی گرافیک

روز جهانی گرافیک

روز جهانی گرافیک

روز جهانی گرافیک

روز جهانی گرافیک

روز جهانی گرافیک

گروه تبلیغاتی مستر دیزاین هم به عنوان یکی از کوچکترین اعضای خانواده گرافیست های عزیز کشورمان این روز را به همه همکاران زحمتکش ، هنرمند و علاقه مندان هنر گرافیک تبریک عرض می نماید.

منبع: انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران

author-avatar

درباره فرشید بهمنی

فرشید بهمنی هستم مدیر گروه تبلیغاتی مستر دیزاین متولد 1359 در تهران کارشناسی ارشد گرافیک و هنرهای تجسمی دارم و بالای هجده سال هست که در دنیای گرافیک و چاپ تجربه کسب میکنم و علاقه مندم دانسته های اندک خود را به دوستان منتقل کنم (:

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *