گرافیک دیزاین, مستربلاگ

طراحی لوگو در 24 ساعت

طراحی لوگو در 24 ساعت

طراحی لوگو در 24 ساعت آری یا نه ؟

 

طراحی لوگو در 24 ساعت و یا طراحی لوگو رایگان جملاتی هستند که روزانه چندین بار در گوگل سرچ و سایت های مختلف با آن روبرو میشویم و جالب تر از آن وب سایتهایی هستند که لوگو را به صورت آنلاین طراحی میکنند و از یکسری المانهای آماده بهره می برند.
در نگاه اول شاید برای خیلی ها جذاب، ارزان و سریع به نظر آید اما یک سئوال پیش می آید پس چرا در میان برندهای معروف و شرکت های نامدار از این روش، لوگوی خود را تهییه نکرده و سفارش نداده اند ؟!!

مطلبی که امروز مورد نقد قرار خواهیم داد، طراحی لوگو در 24 ساعت می باشد که، عاملی برای جذب مشتریانی شده که هم هزینه میکنند و بدتر از آن، طراحی لوگو در 24 ساعت را یک مزیت و برتری میدانند که آن هم ریشه در فرهنگ ما دارد که همیشه در انجام همه امور عجله داریم و به دنبال جنس ارزان هستیم و این طرز فکر در بسیاری از انتخاب های ما تاثیر گذار بوده است.

مزایای لوگوهای 24 ساعته یا سریع التحویل :

  • مناسب برای گروهی که لوگو تاثیر آنچنانی در تجارتشان ندارد و به صورت سنتی کار میکنند.
  • مناسب برای افرادی که می خواهند شرکت یا… ثبت کنند و زمان تحویل کار، برایشان حیاتی میباشد.
  • پایین بودن تعرفه این سبک از لوگو ها به دلیل زمان اندکی که صرف طراحی آن می شود.

معایب لوگوهای 24 ساعته :

  • استفاده از وکتورهای آماده و طرح های موجود در اینترنت در اکثر این لوگوها (به دلیل زمان اندک و محدود طراح).
  • پیدا شدن لوگوی مشابه لوگوی شما بعد از مدتی در فضای مجازی که اتفاقا این مورد در بسیاری از لوگوهای به اصطلاح برند هم پیش آمده مانند لوگوی آپ و لوگوی اسنپ.
  • عدم رعایت نکات طراحی لوگوی استاندارد.
  • با اندک دقتی در این لوگوها خواهید دید که قابلیت تک رنگ شدن و ساختن مهر از روی این لوگوها مقدور نمی باشد زیرا از گرادیانت و تصاویر 3 بعدی بسیار استفاده گردیده است.
  • نبود خلاقیت و ایده پردازی در طراحی این سبک لوگو به دلیل محدودیت زمانی.
  • و ده ها مورد کوچک و بزرگ دیگر.

طراحی لوگو در گروه تبلیغاتی مستر دیزاین

در این مطلب سعی بر این نداریم که خدای ناکرده فلان سایت یا شرکت را مورد نقد قرار دهیم اما این رسالت بر گردن ما و همه همکاران نهاده شده که سطح گرافیک و صنعت تبلیغات کشورمان را توسعه بخشیم و در قبال وجهی که از مشتری دریافت می کنیم به همان اندازه انرژی و خلاقیت به خرج دهیم و بهترین کار را به آنها ارائه دهیم.

یک لوگوی استاندارد و حرفه ای که زائیده ذهن طراح و هنر او باشد حداقل 1 هفته و در سطوح بالاتر تا 1 ماه زمان میبرد از این رو به این موضوع اشاره کردم که صاحبان مشاغل بدانند هنگامی که پروسه طراحی طولانی اعلام میگردد، تنها به نفع مشتری می باشد و بس.

زیرا ایده پردازی، هماهنگی، اعلام نظر طراحان ، پیاده سازی اتودها بر روی کاغذ و سپس اجرا طرح درون نرم افزارهای مختص طراحی لوگو و رفع معایب اتودها می تواند در 1 روز انجام پذیرد؟ صد البته که نه.

گروه تبلیغاتی مستر دیزاین با توجه به اهمیتی که برای مشتریان و هموطنان خود قائل است خدمات طراحی گرافیک و بخصوص طراحی لوگو را در پلن های مختلف و متناسب با بودجه مشتریان به صورت کاملا حرفه ای و استاندارد ارائه می نماید. خواهشمندیم زین پس ملاک انتخاب مجری تبلیغات خود را سرعت تحویل و قیمت پایین قرار ندهید زیرا لوگو پایه تبلیغات شما می باشد و شرط یک تجارت موفق بنیان محکم آن می باشد.

author-avatar

درباره فرشید بهمنی

فرشید بهمنی هستم مدیر گروه تبلیغاتی مستر دیزاین متولد 1359 در تهران کارشناسی ارشد گرافیک و هنرهای تجسمی دارم و بالای بیست سال هست که در دنیای گرافیک و چاپ تجربه کسب میکنم و علاقه مندم دانسته های اندک خود را به دوستان منتقل کنم (:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *