اخبار گرافیک و طراحی, مستربلاگ

طراحان ایرانی، برنده جایزه گرافیس

موسسه گرافیس و طراحان ایرانی

در این دوره از مسابقات گرافیس آمریکا که طراحان با ذوق کشور عزیزمان در آن شرکت داشتند دو نفر از آقایان شرکت کننده آقایان تورج صابری وند و مهدی مهدیان نشان های نقره مسابقات را از آن خود کردند که هر دو در بخش پوستر مسابقات مهدی مهدیان با پوستر (گستره معنا) و تورج صابری وند با پوستر(زبان آزادی) مورد تقدیر قرار گرفتند.

 موسسه گرافیس که در هر سال جوایز زیادی در حوزه های مختلف هنر طراحی به طراحان برتر و حرفه ای دنیا اهداء می کند، امثال نام طراحان ایرانی را به عنوان طراحان برتر معرفی نمود که بسیار باعث افتخار هنر دوستان می باشد، در ادامه این مسابقات نیز در شاخه طراحی لوگو ، باز طراحی یا ریدیزاین لوگوی رایتل که اثر تورج صابری وند بود نیز نشان نقره موسسه را دریافت نمود.
این موسسه معتبر بین المللی (گرافیس) که در سال 1944 در زوریخ تاسیس گردید بعد از مدتی به نوعی مرجع معرفی طراحان برتر جهان شناخته شد که در حال حاضر و از سال 1986 به نیویورک نقل مکان کرده و با هدایت مدیر این موسسه مارتین پدرسن به امور معرفی هنرمندان عرصه هنر گرافیک مشغول هستند. نمونه آثار برگزیده در ذیل قابل مشاهده هستند.
منبع انجمن صنفی طراحان
وب سایت موسسه گرافیس

author-avatar

درباره فرشید بهمنی

فرشید بهمنی هستم مدیر گروه تبلیغاتی مستر دیزاین متولد 1359 در تهران کارشناسی ارشد گرافیک و هنرهای تجسمی دارم و بالای هجده سال هست که در دنیای گرافیک و چاپ تجربه کسب میکنم و علاقه مندم دانسته های اندک خود را به دوستان منتقل کنم (:

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “طراحان ایرانی، برنده جایزه گرافیس

  1. سپیده محمدی گفت:

    آفرین به طراحان و گرافیست های خوب ایرانی من هم دو سال در مسابقات گرافیس در بخش طراحی لوگو شرکت کردم اما مقامی نیاوردم. از سایت مستر دیزاین هم بابت راه اندازی بخش اخبار گرافیک و طراحی بسیار متشکرم لطفا فراخوانهای طراحی و نمایشگاه ها و مسابقات رو هم بزارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *