طراحی سایت, مستربلاگ

پرشین جی اف ایکس یار طراحان

پرشین جی اف ایکس

بررسی 5 سایت برتر گرافیکی ایران

سایت پرشین جی اف ایکس ( persiangfx.com ) یکی از سایتهایی بسیار پرمخاطب ایرانی است که چه علاقه مند به گرافیک و طراحی باشید و یا نباشید حتما به آن مراجعه کرده اید.

در 5 پست جدا سعی بر آن خواهیم داشت که پنج عدد از سایتهای پربازدید و کاربردی در زمینه گرافیک دیزاین را که حداقل سالهای سال خودم و همکارانم از آنها بهره برده ایم را به شما دوستان نیز معرفی کنیم و با این کار تشکری هم از این سایتهای محبوب کرده باشیم.
طراحان گرافیک چه تجربی و چه آکادمیک در اوایل کار و برخی هم در تمام مدت کاریشان از وکتورهای آماده بسیار استفاده میکنند زیرا سرعت کار را بالاتر می برد که البته شخصا فقط برای اوایل کار استفاده از آبجکتهای آماده را پیشنهاد میکنم.
اگر در گوگل کلماتی مانند : دانلود وکتورهای آماده ، دانلود نمونه طراحی کار ویزیت و ست اداری ، دانلود psd  لایه باز ، قالب آماده سایت ، دانلود فونتهای فانتزی ، دانلود mockup ، نمونه های کارت ویزیت ، نمونه های بسته بندی و صدها مورد دیگر را سرچ کنید وب سایت پرشین جی اف ایکس انتخابهای خوبی را پیش رویتان می گذارد و مهمتر از همه رایگان بودن این فایلها می باشد.
persiangfx از معدود سایتهایی است که مدتهای زیادی فایلهای بسیار ارزشمند را به صورت رایگان در اختیار هموطنان عزیزمان قرار داد و بسیاری از طراحان به واقع باید از چنین سایتهایی حمایت کنند.
از دیگر اقدامات قابل ستایش پرشین gfx توسعه آموزش طراحی از طرق مختلف به علاقه مندان این رشته است، که این سایت از سالهای پیش استارت  آموزش رایگان را با عناوینی نظیر : آموزش فتوشاپ ، آموزش ایلوستریتور ، آموزش کرل دراو و … آغاز کرد و در حال حاضر نیز با پکیج های آموزشی بسیار حرفه ای و کارآمد با قیمتی مناسب در امر آموزش نرم افزارهای طراحی و ملزومات آن ، فعالیت گسترده ای دارند.
تنها انتقادی که به این سایت وارد است قالب قدیمی و وبلاگ گونه آن است که در سالهای پیش زیبایی خودش را داشت ولی در حال حاضر نیاز به تغییرات کلی در گرافیک سایت احساس میشود و بخصوص اینکه در عصر موبایل و تبلت ها ریسپانسیو و موبایل فرندلی بودن یک سایت از بزرگترین مشخصه های آن است.
به امید بیشتر شدن سایتهای پرمحتوایی مانند پرشین جی اف ایکس و ادامه مقاله
بررسی 5 سایت برتر گرافیکی ایران . لطفا اگر سایتی برای شما محبوب است در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. با تشکر 

author-avatar

درباره فرشید بهمنی

فرشید بهمنی هستم مدیر گروه تبلیغاتی مستر دیزاین متولد 1359 در تهران کارشناسی ارشد گرافیک و هنرهای تجسمی دارم و بالای هجده سال هست که در دنیای گرافیک و چاپ تجربه کسب میکنم و علاقه مندم دانسته های اندک خود را به دوستان منتقل کنم (:

بازگشت به لیست

7 دیدگاه در “پرشین جی اف ایکس یار طراحان

  1. کیوان زنگنه گفت:

    پرشین جی اف ایکس قبلاً سایت خیلی خوبی بود یعنی انصافاً یک زمانی سایت مرجع گرافیک ایران بود ولی خیلی وقته که رها شده ، صاحب سایت نمیکنه لااقل یک قالب روز برای سایت persiangfx.com طراحی کنه, و بیشتر به فکر فروش پکیج های آموزشی خودشون هستند ولی لااقل قالبش رو به عنوان یک سایت گرافیکی با استاندارد های روز دنیا مثل متریال دیزاین، فلت دیزاین و ریسپانسیو کردن تغییر بده و به کاربران و بازدیدکنندگان با این کار احترام بگذاره.

  2. آرش رستگار گفت:

    سایت persiangfx یک زمانی مرجع گرافیک ایران بود الان دیگه پرشین جی اف ایکس ارزش وقت گذاشتن و اینترنت حروم کردن رو نداره فقط شده یک فروشگاه محصولات.

  3. سایت ایران گرافیک گفت:

    سایت پرشین جی اف ایکس با اینکه خیلی قدیمیه ولی حوصله سر بر شده قالبش باعث تاسفه مثلا خودشون سایت تخصصی و مرجع گرافیک ایران میدونن البته تقدیر شما به جای خود زیباست ولی این مربوط به سالهای گذشته این سایت بود!!!!

  4. همدان گرافیک گفت:

    من سایت persiangfx رو 5 ساله که میشناسم اون موقع که پرشین جی اف ایکس کار گرافیک رو شروع کرد ایده جالبی بود ولی الان سایت های گرافیکی طراحان و گرافیست هایی که در سایت پرشین جی اف ایکس حضور دارن خیلی حرفه ای تر و قشنگ تر از سایت persiangfx.com هست.

  5. رضا طالب زاده گفت:

    سایت پرشین جی اف ایکس اگر ادعای طراحی و گرافیست حرفه ای شون میشه اول به داد سایت نازنین persiangfx برسن بعد از مردم سفارش طراحی قالب سایت و کاتالوگ و… بگیرن و اموزش نرم افزار بفروشن من که نظرم بر عکس نظر شماست یک سایت گران فروش و صد در صد تجاری جنبه هنر و طراحی دیگه تئ پرشین جی اف ایکس دیده نمیشه به طوری که حتی واسه این پول درآوردن نمیخوان یکم وقت بزارن روی قالبشون.

  6. محسن گفت:

    من نزدیک به 7 ساله که در فضای اینترنت دنبال کننده سایت های گرافیکی هستم پرشین گرافیک سایت خوبیه ولی این که فایل های پولیه سایت های خارجی را بزاره برای دانلود به نظرم یه مقدار بی قانونیه من تازه با با سایتی آشنا شدم به اسم دیلاین که به نظر جالب میرسه و آموزش هم داره و خوب پیش میره و فقط هم ایلوستریتور رو یاد میده پیش میره به نظرم باید الگو گرفت ازش.

    1. فرشید بهمنی گفت:

      با سلام و تشکر از محسن عزیز بابت نظرشون
      پرشین جی اف ایکس از زمانی که آغاز به کار کرد هم در زمینه آموزش و هم در زمینه ابزارهای طراحی به پیشرفت طراحان کمک زیادی کرد و مدت زیادی برای اینکار فقط هزینه کردند و متاسفانه به دلایل مختلف از ایران نمیتوانیم خرید آنلاین داشته باشیم پس مجبوریم از این نوع سایتها استفاده کنیم و با حرف شما کاملا موافقم اما چاره ای نیست. اما باید قدردان امثال اینگونه سایتها باشیم. به امید روزی که دسترسی قانونی برای هموطنان ما نیز میسر باشه.

  7. سلام گرافیک گفت:

    وب سایت پرشین جی اف ایکس سایت خوبی بود و تقریبا فکر میکنم تا یک سال دیگه هم بتونه به این روش ادامه بده، ولی خیلی کار دیگه می‌تونه انجام بده نمی‌دنم چرا نه قالبی طراحی می‌کنند نه طراحی رو سر و سامون نمیدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *