تقویم ، سررسید و هدایای تبلیغاتی, مستربلاگ

تقویم رومیزی 97

تقویم رومیزی 97

تقویم رومیزی اختصاصی 1397

تقویم و سررسید و بخصوص تقویم رومیزی از قدیمی ترین هدایای تبلیغاتی می باشند که ارزش و کاربرد خود را در این سالها از دست نداده و بزرگترین دلیلش کاربردی بودن آن است و یکسال در جلوی چشمان ما و مشتریانمان خواهد بود.
از دیگر فواید این محصول تبلیغاتی هزینه مناسب و قابل قبول آن در مقایسه با سررسید میباشد که گاها هزینه بالایی دارد و اکثرا در پایان سال مدیران بالای 10 – 15 سررسید هدیه میگیرند که در آخر یکی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و مابقی تبدیل به کاغذ باطله خواهند شد و هدف تبلیغاتی که در پشت ماجرا نهان است به هیچ عنوان به ثمر نخواهد رسید.

 


اما اگر تصمیم به ارائه تقویم رومیزی 97 را به دوستان و همکاران خود دارید و می خواهید مابین تقویم های زیادی که به شرکتها داده می شود تقویم اهدایی شما یکسال روی میز کارمندان و مدیران جا خوش کند باید چندین مورد را در نظر بگیرید:

  • از تقویم رومیزی عمومی تا حد امکان استفاده نکنید زیرا دارای طرح های آماده و تکراری می باشند و خاص نیاز تجارت و تبلیغات شما طراحی نشده اند و تنها قابلیت درج لوگوی شما به صورت طلا یا نقره کوب را روی پایه تقویم دارند.
  • حتما از تقویم رومیزی اختصاصی برای اهداف تبلیغاتی خود استفاده کنید زیرا در یک تقویم رومیزی اختصاصی طراحی تک به تک صفحات با توجه به نیاز و خواست شما طراحی میگردند مانند: توضیحات ، عکس محصولات ، خدمات ، رنگ سازمانی مورد درخواست مشتری و استفاده از تکنیکهای جدید با یک چاپ اختصاصی و حرفه ای که مختص شما است.
  • نوع جداول روزشماری را انتخاب کنید که واضح و خوانا باشند و از فونتهای پیچیده استفاده نکنید.
  • جنس جلد یا به اصطلاح پایه را از نوع سخت و با ایستایی مناسب انتخاب نمائید و برای اندکی کاهش قیمت از پایه های مقوایی و بی ثبات پرهیز کنید.
  • در تقویم رومیزی های اختصاصی به دنبال ارزانترین نباشید زیرا مطمئنا هر جنس ارزانی بی حکمت نیست.
  • در انتخاب شخص یا تیمی که می خواهید کار را به آنها سفارش دهید دقت لازم را داشته باشید ، بخصوص اگر تیراژ کار بالایی دارید.
  • مهمترین و آخرین نکته طراحی کار است که هر چه ساده و خلوت تر باشد و به درستی از رنگها در آن استفاده شود بیننده را بیشتر جذب میکند و اگر سعی شود با تغییر فصول رنگ بندی کار نیز تغییر کند چشم را خسته نخواهد کرد.

در پایان ما نیز تحت عنوان گروه تبلیغاتی مستر دیزاین از مجریانی هستیم که سالهاست در زمینه طراحی و چاپ تقویم رومیزی اختصاصی با بهترین قیمت و کیفیت اندک تجربه ای داریم، و مفتخر میشویم که شما نیز به جمع بزرگ مشتریان با وفای ما بپیوندید و خدماتی در خور هموطنان عزیزمان به شما ارائه نماییم.
جهت سفارش تقویم رومیزی اختصاصی 1397 هم اکنون به صورت آنلاین اقدام نمائید.

[button icon_color=”#ffffff” t_color=”#ffffff” b_color=”#9b00d8″ t_hover_color=”#ffffff” b_hover_color=”#6900cc” radius=”4″ font_weight=”500″ url=”https://www.mrdesign.info/%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D9%85-%D8%B1%D9%88%D9%85%DB%8C%D8%B2%DB%8C-1397/” position=”ta_center”]لیست قیمت تقویم رومیزی اختصاصی 97[/button]
author-avatar

درباره فرشید بهمنی

فرشید بهمنی هستم مدیر گروه تبلیغاتی مستر دیزاین متولد 1359 در تهران کارشناسی ارشد گرافیک و هنرهای تجسمی دارم و بالای هجده سال هست که در دنیای گرافیک و چاپ تجربه کسب میکنم و علاقه مندم دانسته های اندک خود را به دوستان منتقل کنم (:

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *