تقویم ، سررسید و هدایای تبلیغاتی, مستربلاگ

تقویم رومیزی 96

تقویم رومیزی 96

زمانهای بسیار برایمان اتفاق افتاده که در آخرهای سال به فکر سفارش هدیه تبلیغاتی می افتیم و در نهایت به تقویم رومیزی می رسیم حال مشکل اینجاست که نمی دانیم با این قیمتهای متفاوت و تعاریف هر کسی از تولیدش، کار را به چه کسی و با چه استانداردهایی بسپاریم.

تقویم رومیزی 96 اختصاصی

با رسیدن و نزدیک شدن به سال 1396 بسیاری از شرکت ها و سازمان ها هر ساله وقتی به 3 ماه آخر سال می رسند مشغول انتخاب و نوع هدایای تبلیغاتی برای اهدا به مشتریان و همکاران هستند، بخصوص که در سالهای اخیر تنوع هدایای تبلیغاتی روز به روز بالاتر رفته و انتخاب نیز راحت تر انجام می پذیرد. اما در بین کلیه این هدایا همیشه یک عضو همیشگی جایگاهش را حفظ کرده است که همگی با نامش یعنی تقویم رومیزی آشنا هستیم، راز ماندگاری این محصول در چند مورد خلاصه می شود، اول قیمت ارزان در مقایسه با سایر محصولات، دوم کاربردی بودنش در شرکت ها و منازل و ضمانت 1 سال در دید همکاران و مشتریان بودن، اما هر تقویم رومیزی این مزایا را ندارد و سفارش و هزینه کردن برای یک تقویم ضعیف تنها باطل کردن کاغذ است و بس.
به عنوان گروهی که سالهاست در این حوزه فعالیت داریم پیشنهاد می کنیم که در این مورد به دنبال تقویم رومیزی ارزان نباشید زیرا این ارزانی چندین علت دارد که به اختصار برایتان بازگو خواهیم کرد:
چاپ خانه ها و همکارانی که تقویم رومیزی ارزان را تولید میکنند در اکثر موارد چندین طرح آماده در آرشیو دارند و تبلیغ و نام شرکت شما که مهمترین نکته است تنها بر روی پایه تقویم در چند جمله و یا یک لوگو چاپ و یا طلاکوب می شود و کلیه صفحات با دیگر سفارشها یک یا چند طرح مشترک دارند که در همین نکته ظاهرا کوچک مراحل زینک و چاپ اختصاصی که بسیار هزینه را افزایش می دهد در قیمت نهایی کار بسیار موثر می باشد.
علت دیگر اختصاصی نبودن طرح تقویم است که آن هم در قیمت بسیار تاثیر گذار است و در محصولات ارزان چندین طرح برای صدها نفر چاپ می گردد که الحق جذابیت زیادی ندارد و نمی توان ارتباطی بین طرح و حرفه سفارش دهنده پیدا کرد و آخرین نکته سایز تقویم است که نمی توان سایز و قالب دلخواه را انتخاب نمود.

طراحی تقویم اختصاصی 

حالا با تمام توضیحاتی که داده شد آیا فکر نمی کنید که یک تقویم با طراحی و تصویر سازی اختصاصی به همراه قسمتی در طرح برای معرفی فعالیتتان و همچنین چاپ اختصاصی با کیفیت عالی و سایز دلخواهتان ارزش اندکی هزینه بیشتر را دارد؟ تصمیم با شما. البته گفتن این نکته نیز فراموش نشود که این فرم محصولات برای کسانی که بودجه زیادی برای تبلیغات ندارند و نوع تبلیغات برایشان هدفمند نیست مناسب می باشد زیرا در هر محصولی قدرت خرید مشتری نیز باید مد نظر قرار گیرد.
در پایان گروه طراحی مستر دیزاین با افتخار در خدمت شما عزیزان برای ارائه بهترین تقویم رومیزی با طراحی،کیفیت چاپی و تمامی موارد مورد نظرتان به همراه ارائه سایر هدایای تبلیغاتی می باشد.

[button size=”smallmedium_rd_bt” use_icon=”yes” icon_type=”bt_icon_border” icon_color=”#ffffff” t_color=”#ffffff” b_color=”#224cd6″ t_hover_color=”#ffffff” b_hover_color=”#2276e5″ radius=”4″ url=”https://www.mrdesign.info/%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D9%85-%D8%B1%D9%88%D9%85%DB%8C%D8%B2%DB%8C-1396/” position=”ta_center” icon=”mi-cart”]سفارش تقویم رومیزی 96[/button]
author-avatar

درباره فرشید بهمنی

فرشید بهمنی هستم مدیر گروه تبلیغاتی مستر دیزاین متولد 1359 در تهران کارشناسی ارشد گرافیک و هنرهای تجسمی دارم و بالای هجده سال هست که در دنیای گرافیک و چاپ تجربه کسب میکنم و علاقه مندم دانسته های اندک خود را به دوستان منتقل کنم (:

بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “تقویم رومیزی 96

  1. سلام، بدینوسیله از جناب آقای مهندس بهمنی بابت طراحی و چاپ تقویم رومیزی سال 1396 تشکر و قدردانی میکنم واقعاً طراحی خلاقانه سالنامه رومیزی 96 برای هر فصل اینقدر زیباست که بیننده با اشتیاق به ورق زدن تقویم رومیزی می پردازد، ضمناً تعرفه قیمت طراحی و چاپ تقویم رومیزی مستردیزاین نیز حداقل 30 درصد ارزان تر از جاهای دیگر بود، با آرزوی موفقیت برای تیم بزرگ مستر دیزاین

    1. فرشید بهمنی گفت:

      با تشکر از وب سایت آی تی بازار که چندین سال است افتخار همکاری با این تیم بزرگ را داشته ایم، پیشنهاد من به خیلی از مشتریان بزرگ مانند آیتی بازار هم اینست که برای مجموعه خود ارزش قائل شده و به بهترین نحو برای هدایای تبلیغاتی ، طراحی و چاپ تقویم سررسید و یا کاتالوگ هزینه کنند حال با هر مجکوعه ای که به کارشان اعتماد دارند که خدا رو شکر پورتال itbazar.com تا به امروز تمامی این نکات را رعایت کرده اند و به امیدخدا نتیجه یک همکاری دیگر با این سایت در چند روز آینده در سایت قرار خواهد گرفت که حاصل تلاش گروه طراحی مستر دیزاین می باشد. موفق و پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *