کاتالوگ آلبوم نمونه محصولات گلدن لئون

از میان کاتالوگ هایی که تا به امروز طراحی و چاپ شده ، طراحی کاتالوگ آلبوم نمونه محصولات، از جمله کاتالوگهایی است که بر خلاف ظاهرش که همانند یک کاتالوگ 4 لتی یا بیشتر است ، نیاز به طراحی حرفه ای و بسیار دقیق دارد زیرا اگر تنها چند میلیمتر در اندازه هر لت یا عطف بین لت ها اشتباه کنیم در زمان چاپ و صحافی و چسباندن نمونه ها به مشکل بر خواهیم خورد. از دیگر نکاتی که باید در این نوع کاتالوگها در نظر گرفت ضخامت و متریال مورد استفاده در چاپ است.

نمونه کاتالوگ زیر مربوط به برند گلدن لئون می باشد که به زبان ایتالیائی به معنی شیر طلایی است و در حقیقت نام اصلی آن به زبان انگلیسی Golden Lion می باشد.
برند گلدن لئون “Golden Leon” یکی از برندهای فعال در زمینه واردات و صادرات کاشیهای فلزی با طرح ها و متریال های مختلف است که در بسیاری از ساختمانها ، هتلها و استخرهای لاکچری مورد استفاده قرار میگیرند و به جهت قیمت بالای این جنس خاص نیاز به آلبومی هست که نمونه اصلی محصول درون آن چسبانده شود و کد گذاری گردد تا انتخاب مشتری سهل و آسان گردد ، درست به مانند آلبوم های کاغذ دیواری ، موکت و … که اندازه آنها بزرگتر می باشد.

به جهت آشنایی بیشتر مشتری با این برند در یک لت نوضیحاتی نیز بیان شده که در نهایت ازترکیب همه این موارد و رنگهای نارنجی پنتون و رنگ نوک مدادی تیره که همنشینی زیبایی در کنار یکدیگر دارند حاصل کار نمونه زیر می باشد.