طراحی لوگوی برند مواد غذایی هاوانا

طراحی لوگوی مواد غذایی ، طراحی لوگوی رستوران های زنجیرهای و طراحی لوگوی برند محصولات غذایی مختلف یک کارخانه تولیدی همگی به طور مشترک از یک سری قوائد خاص طراحی و هویت بصری پیروی میکنند. در این بین تولید کنندگانی موفق تر هستند که انتخاب بهترین شرکت طراحی لوگو را مد نظر قرار داده و برای لوگوی برند خود هزینه میکنند و ارزش یک طراحی لوگوی حرفه ای را میدانند.

طراحی لوگوی هاوانا که در زمینه ساندویچ های سرد آماده با کیفیتی بالا کار میکنند، چندین ماه پیش در دستور کار مستردیزاین قرار گرفت. طبق درخواست کارفرمای محترم اولویت نخستین لوگوتایپی جذاب ، خوانا برای عموم قشرهای مردم بود و سپس انتخاب رنگ سازمانی خاص و مرتبط در کنار المانهای گرافیکی مرتبط و اشتها آور که مکمل طرح می بود.

طراحی لوگوی مواد غذایی و طراحی برندهای خوراکی همیشه جزء پر چالش ترین و جذاب ترینها بوده و خواهد ماند زیرا دست طراح لوگو بسیار بازتر است. طراحی لوگوی هاوانا نیز تجربه جذابی برای گروه مستر دیزاین بود که لوگوی اصلی و اتودهای طراحی شده را می توانید مشاهده نمائید.

توجه!!! لوگوی اصلی از لحاظ نام و گرافیک به ثبت رسیده و در انحصار مالک آن می باشد. همچنین طبق توضیحات قبلی سایر اتودها در مالکیت گروه تبلیغاتی مستر دیزاین می باشد و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد.

طراحی لوگوی مواد غذایی هاوانا