قیمت مناسب و متنوع طراحی

قیمت مناسب و متنوع طراحی در گروه مستر دیزاین

قیمت مناسب و متنوع و بخصوص پایین ترین قیمت طراحی ادعایی است که بسیاری از همکاران و شرکت های تبلیغاتی بر روی آن مانور میدهند و در تمامی دنیا قیمت پایین برای مشتری از گزینه های بسیار مهم تلقی میشود، بخصوص در بازار رقابتی مانند تبلیغات که شامل تنوع و رقبای بسیاری می باشد .

گروه تبلیغاتی مستر دیزاین ادعایی در ارائه خدمات طراحی و گرافیک دیزاین با پایین ترین قیمت نداشته و ندارند زیرا یک کار با کیفیت و حرفه ای که زمان و انرژی زیادی صرف طراحی و ایده پردازی آن شده به طور حتم نمی تواند قیمت نازلی هم داشته باشد. اما گروه مستر دیزاین این تعهد را به تمامی مشتریان خود میدهد که طراحی چشمگیر با بالاترین کیفیت تقدیم آنها کند که در مقایسه با سایر همکارانی که به کیفیت و حرفه ای بودن کار اهمیت میدهند قیمتی مناسب و رقابتی به حساب آید.

طراحان گروه مستر دیزاین موظف می باشند که کلیه پروژه های طراحی را به بهترین نحوه ممکن و بر طبق اصول و خط مشی گروه به انجام برسانند و نام مشتری ، بزرگی یا کوچکی برند و بخصوص هزینه دریافتی “از مشتری که طراحان از آن مطلع نیستند” نباید تاثیری در خروجی و حاصل کار بگذارد و از این بابت به خود می بالیم که رضایت هموطنان عزیزمان در راس امور کاریمان قرار دارد.

در مجموع این امر ثابت شده است که هیچ جنس یا خدمات ارزانی نمی تواند کیفیت بالایی داشته باشد و هر ارزانی هم به طور حتم بی حکمت نیست بخصوص در پروسه حساسی مانند تبلیغات و طراحی که بنیاد بصری و برندینگ کالا یا خدماتتان از این نقطه آغاز می گردد که کوچک ترین و مهمترین آن لوگو یا نشان تجاری سازمان شما می باشد.