ایده پردازی و خلاقیت در طراحی

ایده پردازی و خلاقیت در طراحی گروه تبلیغاتی مستر دیزاین

ایده پردازی و خلاقیت در طراحی تنها موردی است که یک طرح را خاص و حرفه ای میکند و نبود آن طرح را به یک طرح بازاری تبدیل می کند، موردی که هم اکنون به یکی از بزرگترین مشکلات هنر و صنعت گرافیک دیزاین تبدیل شده است.
کمبود طراحان خوش ذوق ، ایده پرداز و متفکر در اکثر آژانسهای تبلیغاتی کوچک و بزرگ مشهود است. اگر طراحی با این مشخصات وجود داشته باشد در اکثر مواقع به صورت فری لنس کار میکنند و خود را درگیر یک مجموعه نمیکنند.

اما گروه تبلیغاتی مستر دیزاین با تجربه ای که در این سالها کسب کرده و ارتباط خوبی که با طراحان حرفه ای کشورمان داشته و مهمتر از آن وجود فیلترهای سخت جذب نیرو برای ورود به مجموعه سبب گردیده که نیروهایی با مهارت بالا ، خلاق با انعطاف پذیری بالا را در مجموعه خود پذیرا باشیم.

ایده پردازی و خلاقیت در طراحیاز برتری های طرح های خروجی از گروه مستر دیزاین حال در هر سطح قیمتی که می خواهد باشد برخورداری از ایده های جذاب و عامه پسند است. برای گروه چه در طراحی لوگو ، طراحی کاتالوگ ، طراحی بیلبورد ، طراحی آگهی تبلیغاتی و برند بوک یک قانون وجود دارد و آن هم خلق طرح زائیده فکر و ذوق طراح است.

در یک کلام تعریف طراح حرفه ای در گروه به شخصی میگویند که تنها سرمایه اش ذهن خلاق، دانش نرم افزاری و یک مداد و کاغذ سفید است.
خط قرمز در گروه مستر دیزاین کپی کاری و ایده برداری از زحمات طراحان دیگر است چه طراحان ایرانی و چه طراحان خارجی. امیدواریم که در ارائه خدمات و انجام وظیفه خود تا به امروز رضایت مشتریان عزیز را جلب کرده باشیم.