طراحی کاتالوگ محصولات دایکین Daikin

طراحی کاتالوگ در بعضی موارد دو منظوره می شود یعنی باید کاتالوگی طراحی کنیم که هم یک پروداکت کاتالوگ باشد و هم یک جنرال کاتالوگ که کلیاتی از شرکت مذکور نیز در آن ذکر گردد.
کاتالوگ دایکین “DAIKIN” که در این صفحه به طراحی آن خواهیم پرداخت متعلق به شرکت جهان تهویه ریما نماینده انحصاری محصولات گرمایشی ، سرمایشی و تهویه هوای دایکین Daikin در ایران می باشد که طراحی کاتالوگ فارسی این برند مشهور به واسطه آژانس تبلیغاتی سرمه که از دوستان و همکاران گروه تبلیغاتی مستر دیزاین می باشد، به گروه ما سپرده شد.

در ابتدا قرار بر این بود که نسخه فارسی این کاتالوگ دقیقا مشابه نسخه انگلیسی آن طراحی گردد ولی با توجه به قدیمی بودن نسخه مرجع و ایرادات موجود تغییرات بسیاری در طراحی این کاتالوگ انجام پذیرفت و مهمترین کار ارتقاء کیفیتی عکسهای موجود در کاتالوگ و اصلاح رنگ آنها به اضافه وکنور کردن کلیه لوگوها ، آبجکت ها و جداول موجود در کاتالوگ دایکین جدید بود.
این کاتالوگ در نرم افزار ایندیزاین صفحه آرایی شد و از نرم افزارهای فتوشاپ و ایلوستریتور هم به عنوان نرم افزار جانبی استفاده گردید تا خروجی فایلی با بهترین کیفیت را برای چاپ ارائه دهیم. نمونه صفحات داخلی و جلد در زیر برای شما مشتریان عزیز قابل مشاهده می باشد.