آگهی تبلیغاتی ویپ الماس آسیا

طراحی آگهی تبلیغاتی که در ذیل مشاهده می کنید، به سفارش شرکت ارتباطات الماس آسیا در دستور کار گروه طراحی مستر دیزاین قرار گرفت، در سایت گروه نیز قبلا کاتالوگ شرکت الماس آسیا و تبلیغ دوربین مدار بسته شرکت نیز قرار داده شده است که می توانید مشاهده کنید.
همانطور که در نمونه های قبلی نیز ذکر شده است فعالیت شرکت در زمینه تجهیزات صنعت IT و شبکه های بیسیم و … می باشد، در این تبلیغ به توضیح طراحی آگهی زیر که مربوط به تلفن های نسل جدید و مبتنی بر آی پی یا همان ویپ ( voip ) شرکت است خواهیم پرداخت. از آنجا که شاید خیلی از مردم هنوز با این تکنولوژی آشنا نیستند و حتی نام آن را نشنیده اند تصمیم گرفته شد که طراحی ، به گونه ای باشد که این پیشرفت علم یا تایم لاین گذشته تا امروز را به بیننده القاء کند و بهترین راه برای نشان دادن این رویداد استفاده از تصویر سازی به سبک سورئال است که اندکی حالت تخیلی داشته باشد.
در طراحی این تبلیغ برای رنگ بکگراند چندین رنگ انتخاب شد ولی تنها رنگ نارنجی تکمیل کننده این طرح بود زیرا انرژی و هیجان بیشتری به کار بخشیده است، هدف از این آگهی تنها معرفی خدمات voip شرکت الماس آسیا بود که با قرار دادن لوگوی شرکت در کادر سفید رنگ، کاملا ما را به هدفمان رساند.