کاتالوگ فلایرهای خلاقانه ارتباطات الماس آسیا

کاتالوگ فلایرهای ارتباط  الماس آسیا که ویژه نمایشگاه پلیس و دوربینهای مدار بسته حفاظتی بود توسط  طراحان گروه تبلیغاتی مستر دیزاین طراحی و اجرا گردید. از آنجا که این فلایرها برای معرفی بیشتر شرکت، محصولات و خدمات شرکت و افتتاح سایت نوپای ویوتک در ایران vivotek.ir توسط این شرکت بود، تیتر را کاتالوگ فلایر نام نهادیم.

گروه تبلیغاتی مستر دیزاین چندین سال است که افتخار همکاری با شرکت الماس آسیا را دارد و به طور حتم اگر به صفحات نمونه کارهای طراحی نگاهی انداخته باشید میتوانید جنرال کاتالوگ ارتباطات الماس آسیا و همچنین تبلیغات الماس آسیا را که در گذشته طراحی و چاپ شده است را مشاهده کنید.

از نقاط قوت کلیه طراحی هایی که برای این شرکت انجام پذیرفته تصویر سازیهایی است که با توجه به موضوع هر بخش به سبک سورئال و اندکی تخیلی طراحی شده است، درست برعکس کاتالوگ یا تبلیغاتی که هر محصول یا خدماتی که دارند را یا به طور واضح می نویسند و یا تصویر محصول را بدون هیچ ابتکاری در طرح می گنجانند.
همچنین صفحه آرایی مینیمال که طراحی با کمترین المانها و بیشترین بهره وری ترجمه میشود نیز در درجه دوم ولی بسیار مهم در طراحی کاتالوگ می باشد.

تبلیغات و کاتالوگ هایی که دارای طراحی های خلاقانه باشند بیننده و مشتری را ترغیب به خواندن، مطالعه، پیگیری و در نهایت خرید یا استفده از محصول و خدمات شما می کنند و اگر غیر از این باشد حاصلی جز هدر رفت هزینه و نتیجه معکوس ارمغانی در بر نخواهد داشت.
در پایان نمونه کاتالوگ فلایرهای ارتباطات الماس آسیا را مشاهده و نظرات خود را اعلام نمائید.(کپی و ایده برداری اکیدا ممنوع)