لوگوی رایا تجارت لوگو تایپی حرفه ای

لوگوی رایا تجارت از سری لوگوهای شرکتی طراحی شده توسط گروه طراحی مستر دیزاین است که مدیران این شرکت هولدینگ، که در آینده زیر شاخه های بیشتری خواهند داشت وسواس بسیاری در پروسه طراحی داشتند.
از آنجا که شرکت های هولدینگ در راس شرکت های زیر شاخه خود قرار دارند ماندگاری و ثبات لوگو ، سبک طراحی ، رنگ سازمانی و باقی موارد مرتبط با لوگوی سازمانشان از اهمیت بسیاری برخوردار است، لذا در طراحی لوگوی رایا تجارت پس از طراحی های متعدد به طرحی رسیدیم که در صفحه نمونه لوگوها قرار گرفته است.

در طراحی لوگوی رایا تجارت سعی کرده ایم که سنت و مدرنیته با هم ادغام شده باشند به طور مثال نوع نوشتار تجارت یادآور خط نستعلیق ما ایرانیان می باشد که به روش مدرن با کلمه رایا که نقاط سخت و خشن تری دارد به خوبی ادغام شده و در نهایت استفاده از رنگ فیروزه ای در کنار یک رنگ خنثی مانند طوسی، این لوگو تایپ را لوگویی خاص ، اصیل ، مدرن و حرفه ای تبدیل نمود و رضایت مشتری به طور کامل جلب گردید.

شرکت رایا تجارت که نام کامل آن رایا تجارت هوشمند بهسا می باشد، در زمینه استارتاپ های خاص و نو آورانه فعالیت خود را آغاز نموده و در آینده شاهد خلق برندهای محبوب و کاربردی از این مجموعه خواهیم بود.

تذکر: لوگوی رایا تجارت به لحاظ قانونی چه از لحاظ نام و چه طراحی لوگو ثبت گردیده و دارای شماره ثبت می باشد لذا هر گونه کپی برداری و ایده برداری پیگرد قانونی دارد و با توجه به قرارداد گروه مستر دیزاین با پلیس سایبری استفاده از سایر اتودها و لوگوها برابر با بند 12 قانون جرایم رایانه ای مجاز نبوده و پیگرد قانونی دارد. با سپاس