طراحی آگهی تبلیغاتی فروشگاه آنلاین آقای زنبور

طراحی آگهی تبلیغاتی از آن دسته شاخه های طراحی می باشد که طراح قابلیت این را خواهد داشت تا انواع تکنیکها را در آن اجرا کند. استفاده درست و بجا از تکنیکهای تصویر سازی ، متن و تایپوگرافی و لوگو اگر به درستی اجرا و چیدمان گردد میتواند با کمترین حد توضیحات متنی، گویای کل کار و فعالیتتان باشد.

تبلیغ زیر متعلق به فروشگاه اینترنتی آقای زنبور “Mrbeeshop” می باشد که به تازگی افتتاح گردیده که در زمینه فروش آنلاین انواع عسل طبیعی فعالیت میکنند و طراحی این آگهی تبلیغاتی یا فلایر تبلیغاتی توسط گروه تبلیغاتی مستر دیزاین انجام پذیرفت.
در ایده پردازی و تصویر سازی این آگهی که به سبک سورئال طراحی شده هدف ارتباط تخیلی بین فضای مجازی با واقعیت است ، به همین علت از تصویر و متن اصلی سایت بهره گرفتیم و همه توضیحات و مراحل خرید در تصویر داخل مانیتور قابل مشاهده است و با ایجاد یک پله و مردی که شیشه عسل در دست دارد و زنبوری که روی میز پرسه میزند از محیط مجازی وارد دنیای حقیقی میشویم تا این پل ارتباطی به بهترین نحو گویای مطلب باشد. از سه کلمه مهم کوتاه و لوگوی سایت هم در مرکز سایت استفاده شده تا چشم بیننده را به خود معطوف کند.