طراحی برند بوک یا راهنمای هویت بصری با مستر دیزاین

طراحی برند بوک یا راهنمای هویت بصری ، کتاب قانون بایدها و نبایدهای تمامی ملزومات یک مجموعه یا برند است که در آن نیاز به طراحی و استفاده از رنگ ، لوگو ، تصاویر ، متن و فونت است. برند بوک را در امریکا و بسیاری از کشورها ” Design Guidelines ” یا خطوط راهنمای طراحی نیز می نامند.

در مقالات گذشته سایت ” طراحی برندبوک ” ” برند بوک را بهتر بشناسیم ” ” برند بوک و تعاریف نادرست ” ” برند بوک ستون تبلیغات ” ” برند بوک را به درستی بشناسیم ” ” برند بوک خود را چگونه طراحی کنیم ” به طور گسترده و دقیق به تمامی نکات پیرامون طراحی برند بوک و هویت بصری پرداختیم.

طراحی برندبوک

تا سه سال پیش اگر کلمه کلیدی برند بوک یا طراحی برند بوک را سرچ می کردید حتی یک مقاله و یا شرکت تبلیغاتی در این باره کلمه ای نوشته نشده بود و هیچ شخص یا گروهی نبود که بداند برند بوک چگونه طراحی میشود. تا زمانی که وب سایت گروه ما آمادگی خود را برای طراحی تخصصی این کار اعلام کرد و تنها دلیلش هم دوره تخصصی بود که در این رابطه در یکی از نمایندگی های شرکت ادوبی گذرانده بودم ، این افتخار نصیبم شد تا در آن سالها اولین طراح و تدوین کننده برند بوک فارسی در ایران باشم و از آنجا که دوست داشتم این تخصص توسعه یابد مقالاتی ارائه شد که تعدادی را مشاهده نمودید.

از آن تاریخ و طبق روال اشتباه مرسوم فضای مجازی سر تا سر وب لبریز شد از طراحان برند بوک و مقالات کپی با اندکی تغییرات و جالب تر اینکه چند بانک خصوصی نیز اقدام به تهیه به اصطلاح برند بوک برای خود توسط این افراد نا بلد کردند که با کمی سرچ میتوان آنها را دید که بنده نام این طراحی را به هیچ عنوان برندبوک نمیدانم. برای اثبات این سخنان با کمی وقت گذاشتن و جستجو طبق تاریخ به وضوح می توانید ملاحظه نمائید تا تردیدی باقی نماند.

گروه تبلیغاتی مستر دیزاین با اتکا به دانش تخصصی مدیریت گروه و کارشناسانش به مقوله برند بوک ، آماده تدوین، بررسی و در نهایت طراحی برند بوک  مجموعه ، سازمان و برند شما مشتریان عزیز میباشد. طراحی برند بوک تکنیکها و ریزه کاریهای بسیاری دارد که خوشبختانه در ذهنمان ثبت گردیده و قابلیت کپی کردن ندارد. از این رو مشتاقانه در انتظار بزرگان صنعت، تجارت و تولید کشورمان هستیم تا بهترین و تخصصی ترین برند بوک را تقدیم حضورشان نمائیم که حداقل قوانین 100 تا 150 موضوع را با جزئیات مورد بررسی کارشناسان قرار دهیم و تا سالهای متمادی قابلیت ارتقاء نیز داشته باشد، تا دیگر نگران چند دستگی و آشفتگی نیازهای بصری خود نباشید و با هر مجری تبلیغاتی که طرف قرارداد مجموعه شما می باشد خروجی کاری با استانداردهای یکسان و یکپارچه دریافت کنید که راز موفقیت برندهای برتر همین نظم بصری می باشد.

مراحل طراحی برند بوک

مراحل طراحی برند بوک در مستر دیزاین