طراحی استند نمایشگاهی آی تی بازار

در مورد استند و بیلبورد در نوشته های پیشین صحبت کرده ایم و در مورد طراحی بیلبوردهای خلاقانه نیز مطالب و نمونه کارهایی برتر را برای رویت شما عزیزان قرار داده ایم ، اما همینک میخواهیم در مورد جز اصلی نمایشگاه ها و همایشها صحبت کنیم که در زمینه اطلاع رسانی کار بسیار مهمی را تا به امروز انجام داده اند ، زیرا هم اندازه مناسبی دارند و هم قیمت متعادلی و قابلیت تعویض نیز دارند.

استندی که به عنوان نمونه برایتان قرار داده ایم متعلق به وب سایت آیتی بازار است که در آرشیو سایت، لوگوی جدید آی تی بازار ، ست اداری آی تی بازار و موارد دیگر مربوط به این وب سایت را که حاصل همکاری طولانی مدت با این گروه بزرگ است را قرار داده ایم.

از مزایای یک استند نمایشگاهی یا تبلیغاتی در وحله اول این است که بدانیم متعلق به کدام برند است ، سپس توضیحات اندکی در مورد فعالیت یا محصول و پس از آن یک تصویر جذاب که میتواند یک عکس مرتبط و یا یک تصویر سازی مختص برند شما باشد و در پایان اطلاعات تماس و وب سایت شرکت یا موسسه و تمام. اگر همه این موارد به درستی کنار هم قرار گیرد ، مانند استند نمونه مطمئنا منظور شما را به مشتری انتقال خواهد داد.

استند آی تی بازار