آگهی تبلیغاتی پارسه

طراحی آگهی تبلیغاتی پارسه جزء معدود آگهی هایی به شمار میرود که طراح با جنس و متریال زیبایی سر و کار ندارد و مانند طراحی یک آگهی تبلیغاتی آرایشی ، بهداشتی یا تبلیغ پوشاک با عکس یک محصول شیک و لاکچری قرار نیست تصویر سازی انجام پذیرد و کار، ظاهری جذاب به خود بگیرد بلکه با محصولی صنعتی و سخت مواجه است.

در اینجاست که به عقیده شخصیم هنر طراح نمایانگر می شود زیرا، طراح باید یک آگهی تبلیغاتی برای مجلات یا روزنامه ها طراحی کند که یک محصول کاملا صنعتی و نا آشنا با چشم بیننده که زیبایی ظاهری ندارد و تنها کاربرد خوب فنی دارد را به نحوی با لوگو ، متن ، رنگ سازمانی و جلوه دادن به تصاویر مانند بازی با سایه ها و نور آگهی تبلیغاتی را طراحی کند که با تمام این تفاسیر برای بیننده جذاب به نظر آید کار بسیار مهم و دشواری است.

طراحی آگهی تبلیغاتی پارسه به جهت اینکه لوگوی پارسه هم توسط گروه مستر دیزاین طراحی شده بود مجدد به ما واگذار گردید تا در چندین مجله صنعتی، چاپ گردد. لازم به توضیح است که شرکت پارسه در زمینه تولید پمپهای بزرگ صنعتی و کشاورزی سالهاست که فعالیت داشته و دارند و از اینکه جزء مشتریان ما میباشند که از شرکت تبلیغاتی نگاه با گروه ما آشنا شده اند بسیار خرسندیم.