طراحی تبلیغ  پوشاک ماکسیم 

طراحی آگهی تبلیغاتی با توجه به رسانه ای که در آن منتشر خواهد شد تفاوتهای زیادی دارد، به طور ساده تبلیغ در روزنامه، مجله، نشریه ، استند و بیلبورد شهری هر کدام اصول و شیوه های طراحی مجزایی دارند و این مورد که خیلی ها یک تبلیغ طراحی میکنند و در چندین رسانه مختلف و با ابعاد کوچک و بزرگ از آن استفاده می کنند از نظر اصول تبلیغات کار حرفه ای نمی باشد.
به احتمال زیاد نام برند ماکسیم به گوشتان خورده است، این تبلیغ که در یکی از مجلات تبلیغاتی کشور به چاپ رسیده است و در قطع افقی که بسیار هم اندازه مناسبی می باشد طراحی و چاپ شده است، در طراحی سعی شده چشم کاربر در مرکز کار متمرکز شود که در این قسمت ابتدا چشم متوجه لوگو ماکسیم می شود و پس از آن هم 3 عکس از پوشاک و مدل هایی که مشاهده می کنید قرار داده شده که بیننده را به طور مستقیم متوجه برند و نوع فعالیتش میکند.
در صفحه مقابل هم از همین شیوه ولی خیلی هوشمندانه استفاده شده است، چرا که کل صفحه با رنگ سازمانی برند پر شده و لوگوی برند ماکسیم در مرکز کار که بهترین روش برای برند سازی و به خاطر سپردن یک نام در ذهن انسان میباشد.

به جای استفاده از رنگهای زیاد و شلوغ کاری های طراحی سعی شده قالب کار سفید باشد که لوگوی قرمز رنگ جلوه خوبی داشته باشد، که این سبک از تبلیغات هر چقدر ساده تر باشند جذاب تر نیز خواهند شد. نمونه طراحی شده توسط گروه مستر دیزاین را در ذیل مشاهده نمائید.

آگهی تبلیغاتی ماکسیم