طراحی کاتالوگ حرفه ای نیکسان

طراحی کاتالوگ ، بخصوص یک جنرال کاتالوگ حرفه ای که قرار است حداقل برای چندین سال معرف فعالیت و شخصیت یک شرکت باشد به نحوی که مشتری را به گونه ای ترغیب کند که تمامی صفحات را مطالعه کند کار چندان راحتی نیست زیرا باید تعادل متن و تصاویر را به گونه ای برقرار کرد که برای خواننده جذاب و قابل فهم باشد.
به همین علت لازم است که قالب یا لی اوت کاتالوگ بسیار انعطاف پذیر باشد، از تیترها و سوتیترها به درستی استفاده کرد، تقسیم بندی مطالب به ترتیب موضوعی چیدمان گردد و حتما در بین صفحات از عکس های مرتبط با موضوع استفاده کنیم و مهمتر از همه این موارد از تصویر سازیهای جذاب و خلاقانه که نتیجه ایده پردازی طراح باشد در دیوایدر های کاتالوگ گنجاند.

یکی از این نمونه کاتالوگ های حرفه ای و جامع ، که تمامی شرایط بالا را یدک می کشد متعلق به شرکت نیکسان ارتباط بین الملل است که گروه طراحی مستر دیزاین افتخار طراحی ، ایده پردازی و چاپ کاتالوگ نامبرده را داشته و بسیار خرسندیم که با این شرکت بزرگ همکاری داشته و داریم.
شرکت فناوری نیکسان ارتباط بین الملل در زمینه های تجارت الکترونیک ، فناوری اطلاعات ، آی تی ، تولید و واردات تجهیزات مخابراتی و سیستمهای تلفنی هوشمند مانند اپراتورهای هوشمند IVR و موارد بسیار دیگری با موسسات، ارگانهای دولتی ، بانکها و شرکت های بزرگ بسیاری همکاری نموده اند.
در طراحی این کاتالوگ ایده پردازی ، صفحه آرایی ، تصویر سازی و بخصوص ایده پردازی به گونه ای انجام شده که در عین فنی بودن کاتالوگ جذابیت خود را حفظ نموده است ، که برای درک بهتر موضوع نمونه کاتالوگ نیکسان را میتوانید در تصاویر زیر مشاهده کنید.