طراحی لوگوی آموزشگاه آنلاین دانش نورد

طراحی لوگوی دانش نورد که متعلق به یک وب سایت آموزش مجازی است اواخر سال 98 در دستور کار طراحان گروه تبلیغاتی مستر دیزاین قرار گرفت. از آنجائیکه هدف این سایت ارائه پکیجهای آموزشی و تخصصی در قالب کلیپ های صوتی، تصویری می باشد چندین مورد باید مورد توجه بیشتری قرار میگرفت تا بیننده با نگاه اول متوجه آن گردد.

اولین مورد آموزشی بودن وبسایت دانش نورد بود که باید بازدیدکننده سایت در بدو ورود به سایت با دیدن لوگو آموزشی بودن و دانش محور بودن وب سایت را درک نماید. مورد بعدی آموزش تخصصی به صورت ارائه پکیجهای صوتی تصویری یا همان مالتی مدیا در سایت است.

همانطور که نام وب سایت تا حدود زیادی بیانگر فعالیت و اهدافش می باشد و دقت در لوگوی نهایی و اتودهای طراحی شده کلمه نورد به صعود قله توسط یک کوهنورد تشبیه شده است، به همین روی از سنگ یاقوت سبز صیقل خورده به شکل مثلث پلی استفاده شد و در دل آن مونوگرام حرف D گنجانده شد و در پایان از یک لوگوتایپ زیبا و خوانا در جلوی نماد تصویری استفاده شد.

تذکر: المان گرافیکی و لوگو تایپ دانش نورد به ثبت رسمی رسیده است و متعلق به صاحب اثر می باشد و همچنین سایر اتودها طبق ماده 12 جرایم رایانه ای متعلق به گروه تبلیغاتی مستر دیزاین می باشند و هر گونه کپی و ایده برداری پیگرد قانونی دارد. لطفا رعایت فرمائید.