تعهد و رضایت مشتری

تعهد به مشتری و رضایت نهایی هدف گروه مستر دیزاین

تعهد و رضایت مشتری از اولین اصول منشور اخلاقی گروه تبلیغاتی مستر دیزاین بوده ، هست و خواهد بود. به دلیل ذات شغل طراحی و سلیقه ای بودن این هنر بسیاری از پروژه ها به نحو احسنت اجرا میگردد و از دید تمامی اهل فن زیبا و حرفه ای به شمار میرود ولی زمانی که اتودها به مشتری تحویل داده میشود کل کار زیر سئوال میرود و رد میشود. در این شرایط بسیاری از مجریان طرح یا طلب کل مبلغ طراحی را میکنند یا سریعا جبهه مخالف بر علیه مشتری میگیرند.

اما گروه مستر دیزاین خود را در قبال مشتری متعهد میداند تا رضایت مشتری را تا جایی که معقولانه و در توان گروه باشد، جلب نماید و نتیجه کار طراحی مطابق با سلیقه و نیازهای مشتری از آب در آید. زیرا معتقد بر این هستیم که سرمایه اصلی یک مجموعه ابتدا نیروهای کاری وفادار گروه هستند و پس از آن بزرگترین سرمایه مشتریان عزیز هستند که رضایت آنها سبب افزایش ارائه خدمات گروه می شود.

خوشبختانه تا به امروز و در این سالهای با شرکت ها ، موسسات ، ارگانها و برندهای بزرگ و نامداری همکاری داشته ایم و حتی یک نفر یا یک شرکت ناراضی در این بین نداشته ایم و هیچ طرحی چه کوچک و چه بزرگ به صورت نیمه رها نگردیده و از این بابت به خود و همکاران خود می بالیم و با عنایت خداوند یکتا همچنان این رویه را ادامه خواهیم داد.