لوگوی مدیا لایت

به تازگی گروهی از مشتریان طراحی لوگو  وب سایت ها هستند، و این نکته بسیار ارزشمندی می باشد زیرا این گروه از مشتریان درک کرده اند که برای شروع تجارت آنلاین خود در ایتدا نیاز به یک لوگوی شکیل دارند که به وبسایت آنها جلوه بصری خوبی ببخشد و به نوعی شخصیت سایت را بالا می برد و اعتبار بالاتری در مقایسه با یک نوشته با فونت معمولی دارد و نشان دهنده اهمیت بیشتر سایت است.
یکی از این وب سایتها که گروه تبلیغاتی مستر دیزاین افتخار همکاری با آن را داشته و دارد فروشگاه مدیا لایت می باشد که در زمینه آی تی فعالیت دارند. استفاده از رنگ قرمز و طوسی به پیشنهاد خود مشتری بوده و رنگ سازمانی شرکت می باشد.
از ابتدا در سفارش این لوگو تاکید بر طراحی یک لوگو تایپ زیبا و خاص بود و این مورد در راس دستور کار طراحان گروه طراحی مستر دیزاین قرار گرفت و همانطور که در نمونه های طراحی لوگو تایپ ها می بینید در سبکهای مختلف طراحی و اجرا گردید.
گروه طراحی و مجموعه مستر دیزاین چه در طراحی لوگو و لوگو تایپ و چه در طراحی کاتالوگ و… تنها هدفش این است که اتودهای متفاوتی به مشتری ارائه دهند تا سفارش دهنده بهترین انتخاب را داشته باشد و در این امر محدودیتی برای مشتری اعمال نخواهیم کرد زیرا تنها هدف ما ارائه طراحی نوین به هموطنان عزیزمان است تا معنای طراحی را بهتر درک نمایند.