طراحی لوگوی ماهیران نشان تجاری آینده دار

مجموعه ماهیران از جمله مشتریان گروه تبلیغاتی مستر دیزاین است که تفاوت طراحی لوگوی حرفه ای را از طراحی لوگوهای بازاری به خوبی میدانند از مهمترین ویژگیهای این مجموعه فعال که در شهر اصفهان ساکن هستند ، ارائه محصولات چرمی دست دوز ، حک و لیزر بر روی انواع چرم طبیعی و مصنوعی، همچنین فروش صنایع دستی بسیار ارزنده و نفیس به خصوص صنایع دستی اصفهان به مشتریان علاقه مند است.

از آنجا که شیوه کاری و محصولات ماهیران در مقایسه با هم صنفانشان بسیار خاص و متفاوت می باشد در آینده نزدیک نام این برند را در کشور خواهید شنید. برای مشاهده و خرید محصولات ماهیران بر روی این لینک کلیک نمائید.

طراحی لوگوی ماهیران به درخواست مشتری و تاکید گروه بر پایه سادگی بنا نهاده شد تا مشتری با اولین نگاه مقصود این مونوگرام را درک نماید و خواسته یا نخواسته لوگوی بزرگان صنعت تجهیزات لوکس دنیا در ذهنش نقش ببندد و این مورد چه در طراحی مونوگرام و رنگ بندیش و همچنین فونت انتخابی کاملا مشهود است.

توضیح لوگوی ماهیران : در نگاه اول به مونوگرام حرف M که آغاز گر کلمه mahiran است دیده می شود که به نوعی خاص اما خوانا می باشد ، اما از آنجا که اولین هدف ماهیران ساخت و فروش محصولات لاکچری چرمی تعریف شده، به عنوان نماد چرم از یک گاو میش با شاخهای بلند که در حرف M پنهان شده استفاده شده است.

اتودهای دیگری نیز برای این برند طراحی شد که در نهایت این لوگو به تائید و ثبت رسید. به عنوان جمله پایانی خواهشمندم از اتودها و ایده ها کپی برداری نفرمائید. زین پس استفاده از المانهای گرافیکی و لوگو تایپ ها به هر صورت پیگرد قانونی دارد. و طی قراردادی با مرکز جرائم رایانه ای لوگوی تائید شده مشتری و اتودها چه ثبت قانونی شود و یا غیر تنها برای مشاهده مشتریان و سنجش توان اجرایی گروه ما میباشد. پیشاپیش از همکاری شما عزیزان سپاسگزاریم.