طراحی آگهی تبلیغاتی میکروتیک

آگهی تبلیغاتی و تبلیغات خلاقانه برندهای برتر از آن دسته مطالبی است که در مستر بلاگ در مورد آن مطالب زیادی بازگو کردیم، پیرو صحبتهای قبلی تبلیغ یا پوستر تبلیغاتی که مشاهده میکنید به سفارش شرکت الماس آسیا در کاتالوگ شرکت به عنوان دیوایدر و سرفصل طراحی شد و نوع طراحی از ابتدا بر اساس ایده پردازی و تصویر سازی بود تا به صورت پوستر تکی هم قابلیت استفاده داشته باشد.
برند میکروتیک را اکثر کسانی که در صنعت آی تی و شبکه فعالیت دارند به خوبی می شناسند فعالیت و محصولات این برند محبوب شامل کلیه تجهیزات شبکه های بیسیم، شبکه های کابلی، فیبر نوری، دوربین های مدار بسته و سیستم های مبتنی بر وایرلس می باشد. به همین علت و پوشش گسترده و تنوع محصولات این برند تصمیم گرفتیم که یکی از محصولات میکروتیک را به یک شهر دیجیتال و الکترونیکی تشبیه کنیم که تمامی امکانات در آن وجود دارد و نیاز به استفاده از برند دیگری ندارد.
از یک سری آیکونهای رنگی معروف معلق در میان ابرها استفاده کردیم تا دنیای مجازی را کمی با حقیقت ادغام کنیم و طبق اصول و استاندارد این سبک از تبلیغات خلاقانه و ایده پردازی شده در استفاده از رنگها حساسیت زیادی به خرج دادیم.
و در آخر لوگوی میکروتیک mikrotik در سایز مناسب و پرهیز از نوشته و متن بیهوده. دراین سبک از تبلیغات برداشت را بر عهده خود بیننده میگذاریم.

توضیح : مالکیت حقوقی این طرح متعلق به شرکت ارتباطات الماس آسیا می باشد و گروه طراحی مستر دیزاین ایده پردازی ، طراحی و اجرای آن را انجام داده است، پس لطفا به حقوق مالکین احترام بگذاریم.