همکاری پروژه ای با گروه مستر دیزاین

گروه طراحی مستر دیزاین جهت افزایش قدرت و توانایی گروه به غیر از نیروهای ثابت به تعدادی طراح حرفه ای و کار کشته و مسلط به چاپ و آشنایی کامل بر نرم افزارهای ادوبی ایلستریتور، فتوشاپ، ایندیزاین و کرل نیازمند است لازم به ذکر است که تسلط بر تمامی نرم افزارها الزامی نمی باشد ولی طراح با یک نرم افزار وکتور بیس و فتوشاپ حتما کار کرده باشد.مورد دیگر اینکه خواهشمندیم عزیزانی که دارای نمونه کار چاپی و معتبر هستند و سابقه کار حداقل 3 سال را دارند فرم زیر را به دقت و کامل تکمیل نمایند و برای ما ارسال کنند.

گروه طراحی مستر دیزاین به طراحان عزیز و هنرمند این قول را میدهد که در صورت شایستگی افراد زمانی مستمر با شما عزیزان کار خواهیم کرد و مطمئناً شما نیز از این همکاری بهره خوبی خواهید برد. منتظر دریافت رزومه دوستان عزیز هستیم.

نکته مهم : همکاران عزیزی که فرم ذیل را ارسال میکنند، اگر وب سایت یا شبکه اجتماعی دارند که نمونه کارشان در آن قرار دارد آدرس را حتما ذکر کنند در غیر اینصورت تعدادی از نمونه کارهای قوی خود را به ایمیل jobs@mrdesign.info برای ما ارسال نمایند. نمونه کارهای شما عزیزان نزد ما امانت میباشد و تنها برای قضاوت و انتخاب شما دوستان عزیز برای همکاری مورد استفاده قرار میگیرد. یادآور میشویم که طراحان لوگو و کاتالوگ با خلاقیت بالا، در انتخاب ما ارجعیت دارند در پایان خواهشمندم تنها طراحان با تجربه و دارای نمونه کار قوی و خلاق اقدام به ارسال فرم درخواست نمایند زیرا ترجیح گروه استفاده از نیروهای خاص و خلاق است.

با تشکر مدیریت گروه مستر دیزاین فرشید بهمنی

فرم زیر را به دقت، کامل و ارسال نمایید

    نام و نام خانوادگی (الزامی)

    تلفن همراه (الزامی)

    ایمیل آدرس (الزامی)

    رشته و مقطع تحصیلی (الزامی)

    نرم افزارهایی که به آن مسلط هستید (الزامی)

    توضیحات تکمیلی به اختصار (الزامی)

    مدت زمان تجربه کاری (الزامی)

    1 تا 3 سال3 تا 5 سال5 تا 10 سالبالای 10 سال