کاتالوگ شرکت الماس آسیا

الماس آسیا یکی از فعالترین شرکت ها در حوزه IT ، شبکه های بی سیم ، سیستمهای تلفنی مبتنی بر آی پی و… می باشد که نمایندگی انحصاری بسیاری از برندهای معروف در صنعت مخابرات و شبکه را نیز دارند و پروژه های عظیمی در سطح کشور را طراحی و اجرا کرده اند.
پروژه طراحی کاتالوگ شرکت الماس آسیا یکی از پر افتخارترین نمونه کارهای گروه تبلیغاتی مستر دیزاین می باشد زیرا در این پروژه سفارش دهنده به گروه طراحی اعتماد کامل داشته و زمان خاصی برای تحویل کار مشخص نکرده به همین علت کلیه مواردی که در این کاتالوگ می بینید اعم از ایده پردازی که نقش مهمی در کیفیت کار داشته تا اجرا، رنگ بندی، صفحه آرایی، تصویر سازی، عکاسی و اجراکاری، همگی به دقت و در زمان مناسب انجام پذیرفته.

در نمونه های ذیل که تمامی صفحات داخلی و جلد قابل رویت است کلیه اصول طراحی و صفحه آرایی یک جنرال کاتالوگ حرفه ای رعایت گردیده است به نحوی که در آغاز هر بخش یک صفحه که حاوی تصویر سازی مفهومی است که بیننده را برای مدت کوتاهی به تفکر وا میدارد به عنوان دیوایدر قرار گرفته است که در کنار تناسب میزان متن و عکس موجود در کار اندکی ذهن مخاطب را به سمت کاتالوگ های برون مرزی می اندازد.
نکته بسیار مهم و تاثیر گذار در این کاتالوگ جلد آن است که در کمال سادگی و سفیدی تنها چشم را به سمت لوگوی شرکت و شعار تبلیغاتیشان هدایت می کند که البته کاتالوگ چاپی جذابیت بسیار بیشتری دارد. در مورد چاپ کار نیز صفحات داخلی بر روی گلاسه مات چاپ گردید و جلد نیز بر روی کاغذ کتان بافت دار و با رنگ پنتون اختصاصی چاپ و قسمتی از شعار تبلیغاتی نقره کوب شد که جلوه زیبایی به جلد کاتالوگ بخشید که تمامی این موارد را نمونه شبیه ساز شده مشاهده می کنید.
نکته: استفاده از تصاویر، ایده پردازی و تمامی مواردی که در این کاتالوگ مشاهده می کنید منع قانونی دارد و تمامی حقوق مادی و معنوی آن متعلغ به شرکت نامبرده می باشد.