تبلیغات و برندینگ, گرافیک دیزاین, مستربلاگ

طراحی بیلبورد تبلیغاتی

بیلبورد خلاقانه مینی ماینر

طراحی بیلبورد خلاقانه

بیلبورد تبلیغاتی از آن دسته محصولات تبلیغاتی است که هر روزه در خیابان ها، اتوبان و ایستگاه های مترو و اتوبوس مشاهده میکنیم، ولی اگر از ما بپرسند که از طرح و ایده کدام بیلبورد خوشتان آمده و در ذهنتان نقش بسته شاید کمتر کسی جواب درستی داشته باشد، مگر معدود طرح هایی که به واقع در ذهن ماندنی هستند.

حال سئوال اینجاست که علت این اتفاق را در کجا جستجو کنیم؟ جواب کاملا مشخص است زمان و دوره طراحی های مرسوم که اکثرا نمونه آن را دیده اید برای یک بیلبورد تبلیغاتی به سر رسیده است، بسیار شاهد این مورد بوده ام که مشتری فلان برند معروف، از ما می خواهد که طرحی که در مجله چاپ کرده اند را بر روی تابلو تبلیغاتی در اتوبان نیز منتشر کنند، در صورتی که این کار تنها به هدر دادن منابع مالی شرکت مذکور می باشد.
اگر طراحان و بخصوص صاحبان برندها و مشاغل این نکته را بدانند که طراحی آگهی تبلیغاتی، طراحی کاتالوگ یا طراحی پوستر تفاوت بسیاری با طراحی بیلبورد دارد و تخصص و تجربه خاص خود را می طلبد که در آینده به جزئیات آن خواهیم پرداخت.
امروزه در اکثر کشورهای توسعه یافته دیگر برای تبلیغ یک محصول به دنبال طرح هایی می روند که به واقع برای چند ثانیه ذهن ما را تسخیر کنند و به بهترین شکل ممکن از این تکنیک استفاده می کنند، به این صورت که فواید محصول را با روشی کاملا غیر مرتبط با تولیدشان به بیننده القاء میکنند. در ادامه مطلب با طراحی های خلاقانه و جذاب همراه ما باشید.

پلن های طراحی بیلبورد مستر دیزاین

طراحی بیلبورد تبلیغاتی حرفه ای باید حاصل کار تیمی متشکل از ایده پرداز، طراح گرافیک، طراح دکوراسیون و یک اجرا کار قوی و فنی باشد زیرا بیلبوردهای امروزی دیگر حاصل یک چاپ فلکسی و نصب آن روی بورد نیست بلکه یک سازه است.
نمونه های زیادی از این سازه های تبلیغاتی در فضای مجازی موجود است که برای آشنایی بیشتر دوستان در ذیل مشاهده خواهید کرد، مابین این تصاویر چند کار وطنی هم موجود است که به جای خود خوب است اما یک نکته بارز است و آن تکرار مکررات، اگر یک جای طرح بیلبورد خارج از کادر باشد تکنیک زیباییست ولی این روش به تازگی بسیار تکرار میشود که پیشنهاد میکنیم ایده های فراتر از این مورد را نیز اجرا کنند مطمئنا برندها جواب خوبی خواهند گرفت.
گروه تبلیغاتی مستر دیزاین در زمینه طراحی ویژه و حرفه ای بیلبوردهای تبلیغاتی در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

author-avatar

درباره فرشید بهمنی

فرشید بهمنی هستم مدیر گروه تبلیغاتی مستر دیزاین متولد 1359 در تهران کارشناسی ارشد گرافیک و هنرهای تجسمی دارم و بالای هجده سال هست که در دنیای گرافیک و چاپ تجربه کسب میکنم و علاقه مندم دانسته های اندک خود را به دوستان منتقل کنم (:

بازگشت به لیست

11 دیدگاه در “طراحی بیلبورد تبلیغاتی

  1. اردوان علیمردانی گفت:

    مقاله بیلبورد خلاقانه خیلی جالب بود چون در ایران بیلبورد خلاقانه فقط به بیلبوردهایی گفته میشود که از کادر بیرون زده باشد که در نمونه های خودتون هم چند مدل بود امیدوارم که در دیزاین و طراحی بیلبوردهای کشورمان اندکی خلاقیت مشاهده کنیم.تشکر

  2. مدیر تبلیغات Snowa گفت:

    سلام نمونه طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی که گذاشتید واقعاً حرفه ای و خلاقانه بود با اجازتون از ایده های شما در طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی اسنوا استفاده میکنیم.

  3. تورج مومنی گفت:

    شرکت تبلیغاتی مرصاد
    سلام خدمت گروه به واقع حرفه ای مستر دیزاین بنده به عنوان شخصی که سالهاست در زمینه اجاره و خرید بیلبوردهای تبلیغاتی در تهران و بخصوص شهرستان فعالیت دارم و تا چندسال پیش با جناب بهمنی و گروهشان کار کرده ام از ایده های خلاقانه گروهشان بسیار بهره مند شده ایم و خوشحال هستم که مجددا افتخار همکاری با ایشون رو دارم. همانطور که در مقاله هم گفتند بیشترین هزینه باید در طراحی بیلبورد انجام گردد تا مشتری جواب مناسبی از تبلیغاتش بگیرد به دوستان عزیز هم پیشنهاد میکنم در انتخاب طراح بیلبورد دقت و وسواس زیادی بخرج دهند.

    1. فرشید بهمنی گفت:

      با تشکر از جناب مومنی که به بنده لطف زیادی دارند از اونجایی که ایشون سالهاست با این تجارت درگیر هستند به خوبی درک میکنند که طرح خوب و قوی و دارای ایده چقدر بازخورد خوبی خواهد داشت و به مانند خیلی چیزها که ملکه ذهنما شده اند در ذهن بیننده تا چندین سال می ماند. در آخر جناب مومنی طرح بانک کارآفرین هنوز بعد از 3 سال تایید نشد(شوخی کردم)

  4. سعید تشکری گفت:

    نمونه طراحی های بیلبوردهای تبلیغاتی واقعاً بی نظیر بود مخصوصاً طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی مواد غذایی برند مک دونالد و شکلات فوق العاده حرفه ای و خلاقانه بود ای کاش در ایران هم از این ایده ها استفاده بشه.

  5. شرکت مپنا گفت:

    سلام، میخواستم بپرسم برای سفارش طراحی بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه و خاص که ایده جدیدی هم باشه آیا این امکان وجود دارد که با توجه به کمپین تابستانی شرکت ما، چند طرح مختلف برای بیلبورد طراحی شود و در صورت موافقت مدیران شرکت، سپس قرارداد بسته شود؟

    1. فرشید بهمنی گفت:

      با سلام در مورد سئوال شما در مورد طراحی بیلبورد تبلیغاتی ، از اونجایی که پروسه طراحی ، ایده پردازی و پیاده کردن طرح یک مورد زمان بر هست و انرژی زیادی از گروه میگیره ، در این موارد اول قرارداد طراحی بیلبورد بین طرفین بسته میشه و سپس اتود های اولیه ارائه میشه که تا به امروز مشتری و سازمان ناراضی نداشتیم و از طرح ها راضی بودن به امید اینکه بتونیم با گروه بزرگ شما همکاری خوبی داشته باشیم.

  6. شرکت مادیران گفت:

    سلام، بنده مدیر مارکتینگ شرکت مادیران هستم، نمونه طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی خلاقانه بسیار جالب بود بهتون تبریک میگم، لطفاً تعرفه قیمت طراحی بیلبورد را به ایمیل بنده ارسال نمائید البته در فرم سفارش آنلاین نیز یک درخواست ارسال کردم. متشکرم

  7. محمد صیادی گفت:

    سلام نمونه کارهای طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی تون خیلی جذاب بودن از معدود سایت های گرافیکی ای بودید که طرح های تبلیغاتی تون تونست من رو تقریبأ نیم ساعت توی یک سایت نگه داره بهتون تبریک میگم. یک نکته و تغییر جالبی که اخیرا در تبلیغات بیلبورد اتوبانها و خیابانهای تهران میشه حس کرد اینه که جدیدا بیشتر بیلبوردهای تبلیغاتی مربوط به سایت ها و اپلیکیشن ها شده سابقأ بیشتر طرح های تبلیغاتی مربوط به بیلبوردهای سامسونگ و الجی و شامپو و مواد غذایی و … بود.

    1. دبل ای پیکچرز گفت:

      آره… این تغییر رو کاملا میشه حس کرد. حتی در تبلیغات تلویزیون. میشه لطفا درباره لزوم داشتن برند برای کار راهنمایی کنید.

  8. تبلیغات ستاک گفت:

    توضیحات شما در مطلب بیلبوردهای خلاقانه بسیار کامل و کارآمد بود همچنین نمونه بیلبوردهای تبلیغاتی که منتخب کردید هم جدیده و هم شامل اکثر مشاغل میشه امید اینکه سطح کار تبلیغاتی در ایران هم بالا بره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *